Carrefour România își continuă expansiunea și inaugurează cel de-al 57-lea hipermarket din rețea, la Pitești. Noul hipermarket Carrefour din zonă este situat în incinta Argeș Mall, unde clienții se pot bucura de o experiență completă la cumpărături. Hipermarketul reprezintă primul format cu care Carrefour s-a lansat pe piața din România în 2001 și rămâne în poziția de jucător cheie, oferind cea mai variată gamă de produse și adresându-se tuturor categoriilor de clienți. Extinderea rețelei face parte din strategia omnichannel a companiei de a-i întâmpina pe clienți cu produsele preferate, în toate momentele de consum.
Hipermarketul aflat pe Strada Tudor Vladimirescu, nr. 37 este deschis de luni până duminică, între orele 08:00 - 22.00. Magazinul dispune de o suprafață de vânzare de aproximativ 6.000 de metri pătrați și susține dezvoltarea comunității locale, prin generarea a 140 de locuri noi de muncă.
„Ne bucurăm să anunțăm inaugurarea celui de-al 57-lea hipermarket din rețeaua națională Carrefour, la Pitești. Cu ocazia acestei deschideri, ne angajăm să fim și mai prezenți în comunitatea locală, oferind acces la gama noastră completă de produse și servicii, disponibile oricărui buzunar. Suntem un jucător complet pe piața de retail, iar modelul nostru omnichannel ne permite să acoperim cât mai multe din nevoile clienților. Planul de extindere vizează în continuare să ajungem la cât mai mulți români. Carrefour România rămâne angajat să ofere calitate, diversitate și inovație, cu beneficii multiple pentru comunități și o experiență de cumpărare plăcută și eficientă”, a declarat Jagoda Gwardys-Zientara, Chief Operating Officer, Carrefour România.
Noul magazin oferă o gamă largă de opțiuni pentru o alimentație de calitate la prețuri accesibile:
● Legume de sezon de la fermieri locali și regionali, mici, mijlocii și mari, precum „Dima Gh. Ion” (verdeață), „Isbiceanu Marius Minus PFA” (varză timpurie), „Agro Holding Drăgășani” (castraveți, varză timpurie, verdeață), „Andrei Rodica” (verdeață, roșii), „Ferma Bratia din Deal” (salată, ceapă verde);
● Produse proaspete, locale, crescute cu grijă de către producătorii locali din Cooperativa Grădina Noastră din Vărăști și Beiuș. Cooperativa din Beiuș pune pe rafturile magazinului din Pitești căpșuni proaspete, românești, în timp ce Cooperativa din Vărăști livrează pe lângă salată, ceapă verde, disponibile pe tot parcursul anului, și lădițe cu ridichi, urzici, spanac, sparanghel, varză nouă;
● Produse de brutărie și pâine de la „Pan Partener Spedition SRL”, cu brandul local „Româncuța”;
● Dulce și produse de cofetărie, direct de la „Lavig Du Super”, cu brandul „La Mihai” și „Oti Store” din Topoloveni, cu produse tradiționale de cofetărie;
● Cafea măcinată proaspăt de la „5 to go”;
● O selecție de brânzeturi românești maturate din programul Poftim Brânza Românească, produse de artizani români;
● O selecție de produse BIO, pentru o alimentație echilibrată.
Mai mult, clienții au acces de astăzi la o gamă extinsă de vinuri românești din programul Deschidem Vinul Românesc, creat de Carrefour pentru a sprijini producătorii români din toate regiunile viticole ale țării. Vinurile pot fi descoperite de iubitorii de gusturi locale în categoria Vin din Regiunea Ta, precum Innocentia și Picote. Alături de ele, sunt disponibile inclusiv vinuri încredințate doar rafturilor Carrefour prin selecția Exclusiv (cum ar fi Tectonic, ediție limitată, sau Avincis Amfiteatru), precum și vinuri gastronomice apreciate de specialiști și căutate de cunoscători, din gama Premium.
În plus, magazinul include în oferta sa și produse marcă proprie Carrefour: game accesibile (Simpl), medii (Carrefour Classic sau Essential), cât și premium (Drag de România, Filiera Calității Carrefour, Eco Planet, Carrefour Bio, Carrefour Selection). Pentru o experiență completă la cumpărături, clienții pot găsi la rafturile Carrefour și produse de brand național/ internațional și mărci dezvoltate în parteneriat cu 260 de producători români.
În ceea ce privește produsele non-alimentare, în ofertă se regăsesc articole din universul de cooking (electrocasnice, veselă), produse de igienă sau pentru casă ori grădină, produse cosmetice, dar și jucării, cărți sau rechizite.
Pe lângă serviciile consacrate disponibile în hipermarketurile Carrefour (PayPoint, plată facturi sau viniete), clienții pot beneficia și de opțiuni precum transferul de bani prin MoneyGram, bilete loto și lozuri prin Loteria Română, carduri cadou, atât Carrefour, cât și de la parteneri (IKEA, Lensa, Roblox, etc). Mai mult, cardul de cumpărături BT Direct, divizia consumer finance a Băncii Transilvania, are extra beneficii în magazinul din Pitești. Mai exact, pe lângă beneficiul de 5% din valoarea tuturor cumpărăturilor realizate prin plata integrală în magazin și online, pe Carrefour.ro, care se întorc pe cardul utilizatorului, clienții hipermarketului din Pitești au posibilitatea de a face cumpărături și achita în 18 rate fără dobândă. Totodată, clienții beneficiază de asigurări și extra garanție la produsele electrocasnice. Iar pentru cei care doresc să scape de grija monedelor, pot apela la aparatul de colectare dedicat.
Universul Act for Good Carrefour – disponibil în noul magazin fizic sau direct în buzunarul clienților, prin intermediul aplicației mobile
Prin intermediul programului Act For Good, disponibil în aplicația Carrefour, clienții pot acumula puncte de loialitate pentru a beneficia de discounturi, experiențe diverse și ocazia de a susține comunitatea prin fapte bune.
Carrefour continuă demersul de modernizare a magazinelor din toată țara, folosind avantajele tehnologiei, pentru a face experiența de cumpărături cât mai ușoară și plăcută. Dincolo de casele 100% self checkout, care dispun de un sistem de scanare și efectuare a plății simplu și intuitiv pentru toată lumea, clienții beneficiază de opțiunea Scan & Pay din aplicația Carrefour. Cu ajutorul ei, pot scana și plăti produsele pe măsură ce le adaugă în coșul de cumpărături, iar experiența devine simplă și rapidă.
Grijă pentru mediu și comunitate
Ca parte a strategiei Carrefour de protejare a mediului înconjurător, Carrefour aduce mai aproape de piteșteni întreaga infrastructură de reciclare a ambalajelor de tip PET, aluminiu și sticlă din cadrul Sistemului de Garanție-Returnare (SGR), cel mai mare program de colectare selectivă implementat la nivel național. SGR se traduce printr-un mecanism de recompensare a binelui făcut de români, din respect pentru mediul înconjurător. La fiecare băutură cu logo-ul „Ambalaj cu Garanție” cumpărată, clienții vor plăti o garanție de 0,50 RON pe care o vor putea recupera ulterior fizic, la casele de marcat, sau digital, prin scanarea cu ajutorul aplicației Carrefour a tichetelor de reciclare eliberate de echipamentele de colectare.
Mai mult, ca sistem permanent, clienții care aduc în noul magazin recipiente cu ulei folosit, beneficiază de recompense, conform unui mecanism foarte simplu: pentru fiecare 4 litri de ulei folosit, Carrefour oferă la schimb clienților câte 1 litru de ulei proaspăt.
O experiență omnichannel la cumpărături
Din 25 aprilie, piteștenii vor avea posibilitatea să acceseze produsele din magazinul fizic, prin intermediul aplicației Carrefour, al site-ului carrefour.ro sau al platformelor partenere BRINGO, Glovo și Tazz.
BRINGO, prima platformă românească de personal shopping care efectuează livrări de la 90 de minute, la 30 sau chiar, în timp record, în 15 minute, oferă un univers cu multiple opțiuni, din care clienții pot alege cum preferă să intre în posesia cumpărăturilor, cu livrare direct acasă sau gata pregătite în hipermarket pentru ridicare personală, prin opțiunea Click & Collect.
Totodată, din secțiunea Hipermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite din magazinul Carrefour Pitești, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
Mai mult, din secțiunea Supermarket a aplicației Tazz, clienții pot selecta produsele dorite de la hipermarketul Carrefour din Pitești, iar Tazz le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute.
În linie cu viziunea sa omnichannel, Carrefour își continuă misiunea de a deveni alegerea numărul unu a clienților, prin dezvoltarea rețelei naționale de magazine în toate formatele: Hiper, pentru experiența completă din cadrul sesiunilor de cumpărături săptămânale, Express, pentru rapiditate și caracterul personal al unui magazin de proximitate, Market, aflat la intersecția dintre primele două formate, cu accent pe prospețime, rapiditate și proximitate, și Supeco, formatul discount de tip cash & carry, destinat atât clienților persoane fizice, cât și juridice.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro