Carrefour a deschis în acest an marcat de pandemie 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019. Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020

28 decembrie 2020

Grupul francez Carrefour încheie anul 2020 cu o reţea de 368 de magazine offline sub mai multe formate, respectiv hipermarket, supermarket, proximitate şi discount. La acestea se adaugă magazinul online propriu precum şi prezenţa Carrefour prin platforma Bringo în 36 oraşe.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Carrefour a deschis în acest an marcat de pandemie 24 de magazine, de două ori mai puţine ca în 2019. Mai mult, francezii au închis mai multe unităţi decât au deschis în 2020".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro