Care sunt cele mai oportune afaceri pe care le-ai putea optimiza prin intermediul flyerelor?

18 iulie 2019

Cu totii am auzit de acele instrumente “magice” care ajung zilnic in mainile noastre, ale trecatorilor de rand, si au o singura menire: informarea in masa a populatiei despre promotia unei companii.

 

Fluturasii publicitari, acele mici materiale prin care informatia care vine de la compania care isi propune sa atraga si sa fidelizeze potentialii clienti, sunt extrem de raspanditi. Astfel, un set de flyere se poate distribui extrem de facil si de rapid in zone foarte populate ale marilor orase, in special in marile centre comerciale.

Mai mult, distribuitorii de flyere pot fi intalniti si in  apropiere de statiile de metrou. Recent, de distributia de flyere se ocupa insusi personalul magazinului care promoveaza oferta sau promotia la produsele si serviciile comercializate! Ne readucem aminte cu nostalgie sau poate cu stupoare de acei vanzatori care ies in impinarea noastra cu un flyer, invitandu-ne sa intram in magazin. In plus, nu odata in viata am regasit in cutia noastra postala unul sau mai multi fluturasi publicitari care ne aminteau de reducerile de sezon!

Afaceri oportune cu ajutorul unui set de flyere

Sa fie oare fluturasii publicitari mijlocul cel mai facil si cel mai flexibil pentru a dezvolta oportunitatile de afaceri? Raspunsurile pot varia, desigur, in functie de optiunile fiecarui antreprenor! De la vanzari de produse si pana la oferte de servicii din domeniul IT sau turism, antreprenorii nu se sfiesc sa aleaga promovarea prin flyere ca strategie eficace de marketing.

Cand vorbim de flyere, orizontul afacerilor care se preteaza a fi promovate prin aceasta modalitate cuprinde o varietate de sectoare de business: turism, IT, vanzari produse de larg consum, etc. Pentru flyere ieftine poti apela cu incredere la specialistii e-flyere.

In ceea ce priveste domeniul turismului, suntem de parere ca publicitatea prin flyere targeteaza mult mai bine segmentul tinta decat promovarea prin mijloace online.

De ce? In primul rand, fluturasul publicitar merge direct la tinta, adica la viitorul client. Turismul este un domeniul de afaceri in care promovarea prin mesaje scurte, concise si actioneaza ca un fulger asupra atragerii unor noi clienti. Orice reducere, orice destinatie turistica noua ne poate trece neobservata de catre trecatorul de rand, care va fi imediat fascinat de ceea ce citeste si chiar isi doreste sa exploateze respectiva destinatie.

Un alt domeniu cu o rata mare de succes in urma promovarii prin flyere este evident cel al vanzarilor de larg consum. Omul este atras de impulsul de moment al reducerilor de sezon. Produsele vestimentare, incaltamintea, sunt bunuri achizitionate frecvent cu prilejul reducerilor oferite de catre magazine ori in perioada promotiilor. Mai mult, oamenii sunt tentati sa profite din plin de reducerile oferite cu ocazia deschiderii unui nou magazin de renume pentru a da buzna si a cumpara produsele favorite.

Paradoxal vanzarile din domeniul IT pot creste in urma publicitatii prin flyere. Vanzarile de laptop-uri, telefoane, pot fi cunoscute mai repede prin intermediul materialelor publicitare imprimate decat prin mediul online, mai cu seama ca unele magazinele online de specialitate sunt greu vizibile, datorita pozitionarii defectuaze in ranking-ul Google.

O cafea sau un suc natural…la un pas distanta prin intermediul flyerelor

O noua cafeterie sau un nou magazin de unde poti achizitiona un pahar de suc natural dimineata, in timp ce mergi catre serviciu si-a deschis portile. Dar inca nu este cunoscuta nici macar de catre toti locuitorii din zona. Pentru a-si atrage rapid clienti, micutul local se face remarcat prin intermediul micilor fluturasi publicitari, care tocmai ce au ajuns in mana noastra si ne vestesc ca este “bucuros de oaspeti” de cateva zile. Un flyer de impact, cu un mesaj cu putere de persuasiune, ii va convinge imediat pe simpli trecatori sa treaca pragul “proaspatului” magazin.

In concluzie, succesul reprezentat de promovarea prin flyere este imens. Aproximativ 70% din potentialii clienti care au citit un flyer atractiv au cumparat din acel magazin. Apoi, trecatorul are la dispozitie mai putin de 30 de secunde pentru a se decide daca apeleaza la produsele sau serviciile magazinului. Deci, flyerele ofera un efect imediat si au un rezultat de impact.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro