Card co-branded pentru cei care merg des cu avionul!

UniCredit Ţiriac Bank, Miles & More şi MasterCard Europe au lansat primul card de credit premium cu dublă marcă (co-branded) Gold Miles & More, din Europa Centrală şi de Est, destinat persoanelor care călătoresc frecvent cu avionul, a declarat, joi, vicepreşedintele de retail al băncii, Zoltan Major. "Cardul de credit Gold Miles & More este primul de acest fel din Europa Centrală şi de Est şi al 21-lea card de credit Miles & More din lume. El este destinat celor care călătoresc des cu avionul. Taxa de administrare anuală este de 150 lei, iar lunar clienţii plătesc 5% din soldul tranzacţiilor efectuate cu acest card", a explicat Major.

Venitul minim necesar pentru obţinerea cardului de credt Gold Miles & More este 1.000 lei, iar linia de credit este între 1.800 lei şi 35.000 lei, în funcţie de venitul lunar net al clientului. Major a mai spus că pentru achiziţiile prin card la comercianţii din România şi din străinătate, precum şi pentru retragerile de numerar de la cele peste 17.000 de bancomate din reţeaua europeană a grupului UniCredit comisionul este zero.

"Linia de credit nu este purtătoare de dobândă în primele 56 de zile de la data tranzacţiei, dacă posesorul cardului va rambursa integral suma utilizată în perioada de graţie, în caz contrar, dobânda este 26,54% pe an", a precizat Major.

Posesorii de card pot câştiga mile premium atunci când cumpără bilete de avion, când fac plinul la benzinărie, când plătesc facturile sau se cazează la hoteluri. Dacă plătesc cu cardul Gold Miles & More, aceştia primesc o milă premium la fiecare 4 lei cheltuiţi. În plus, ei primesc mile suplimentare când fac cumpărături de la parteneri în programul Miles & More.

După prima plată efectuată prin card, clientul primeşte un bonus de 2.000 de mile şi o asigurare internaţională de călătorie gratuit, a mai spus vicepreşedintele UniCredit Ţiriac Bank.

Cu aceste mile clienţii pot achiziţiona diverse servicii sau produse de la partenerii incluşi în program, a declarat Stefan Versemann, directorul general pentru România şi Bulgaria al Lufthansa.

Major a precizat că publicul-ţintă este constituit, în primă etapă, din cei 37.000 de membri Miles & More prezenţi în România, dar a precizat că orice persoană care zboară mult cu avionul poate accesa acest program. De altfel, cei trei parteneri au anunţat că vor promova acest card în agenţiile de turism şi revistele de călătorie.

"Nu numărul de clienţi este cel mai important, ci numărul de utilizări ale cardului", a declarat directorul general MasterCard Europe pentru România şi Regiunea Balcanică, Denisa Mateescu.

Miles & More este programul dedicat persoanelor care călătoresc frecvent, dezvoltat de Luftansa, în parteneriat cu mai multe companii aeriene.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro