Candy Crush cucereste din nou news feed-ul pe Facebook prin campaniile de advertising

28 noiembrie 2014

Compania de jocuri King a reusit sa implementeze una dintre cele mai de succes campanii video de promovare pe Facebook; videoclipul de prezentare a noii versiuni Candy Crush, postat pe Facebook la inceputul acestei luni, a fost vizualizat de peste 100 de milioane de persoane chiar din prima zi.
Candy Crush Soda Saga a avut lansarea oficiala la inceputul lunii noiembrie, milioane de jucatori distribuind invitatii si notificari prietenilor din reteaua sociala. Prin urmare, campul de noutati a devenit o platforma excelenta de promovare pentru King.com, evaluarile companiei aratand ca informatiile campaniei de advertising sunt disponibile pentru aproximativ 1/8 dintre cei 864 de milioane de utilizatori care intra pe Facebook zilnic.

Este o strategie profitabila si pentru reteaua de socializare, ale carei servicii de publicitate o plaseaza inca pe locul 2, dupa Google, in ceea ce priveste veniturile generate din campanii de advertising. Peste 70% dintre persoanele care au vizualizat filmuletul de 15 secunde al King.com au folosit in acest scop telefonul mobil, ceea ce inseamna ca publicitatea mobila prin Facebook incepe sa castige teren.

Colaborarea de lunga durata dintre Facebook si King este una profitabila pentru ambele parti. Jocul Candy Crush Saga a fost initial proiectat pentru site-ul web Facebook si ulterior a fost adaptat pentru dispozitivele mobile. Lansat pe reteaua sociala in aprilie 2012, Candy Crush a cucerit rapid piata jocurilor online. La un an dupa lansare, a surclasat FarmVille 2, jocul de baza al companiei concurente, Zynga, si a devenit cea mai descarcata aplicatie iOS in 2013.

Sursa: CNET

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro