Campanie ZF: Stupid City Bucureşti. Trecerea de pietoni către nicăieri: „Între un simbol al capabilităţilor româneşti şi unul al prostiei“

6 august 2019

Primul cititor care a răspuns campaniei Ziarului Financiar Stupid City Bucureşti a trimis o fotografie cu trecerea de pietoni de pe bulevardul Pipera din nordul Bucureştiului, între sediul companiei Oracle şi Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatricularea Vehiculelor (DRPCIV), o structură a Ministerului de Interne.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Campanie ZF: Stupid City Bucureşti. Trecerea de pietoni către nicăieri: „Între un simbol al capabilităţilor româneşti şi unul al prostiei“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro