Praktiker marcheaza 10 ani de prezenta pe piata din Romania cu „Idei de 10”, o campanie de comunicare 360o, care isi propune sa incurajeze creativitatea si sa promoveze ideile inedite de do-it-yourself. Compania mizeaza astfel pe potentialul pietei autohtone de DIY si pe activarea segmentului de amenajari si decoratiuni, atat pentru casa, cat si pentru gradina, se precizeaza intr-un comunicat de presa al companiei.
Campania integrata „Idei de 10” reprezinta unul dintre mijloacele prin care compania intentioneaza sa recastige cota de piata, dar si sa se pozitioneze drept expert si consilier al clientilor. Praktiker ofera sugestii si solutii de amenajare creativa, inedita, a locuintei, la preturi accesibile. Acestea pot fi implementate cu usurinta de catre pasionatii de amenajari, de mesterii amatori si chiar de catre persoanele fara prea multa experienta in domeniul amenajarilor.
Lansata la inceputul lunii aprilie, campania Praktiker se adreseaza tuturor persoanelor care si-au personalizat locuinta sau au conferit anumitor obiecte o intrebuintare inedita. Prin intermediul aplicatiei „Idei de 10”, gazduita pe pagina de Facebook Praktiker Romania (www.facebook.com/PraktikerRomania), toti cei care doresc sa dea curs provocarii pot incarca fotografiile proiectelor concepute de ei insisi, alaturi de o descriere a materialelor utilizate si a pasilor de realizare.
Cele mai bune idei inscrise, votate de public sau desemnate de juriu, vor fi rasplatite cu premii in valoare totala de 40.000 lei.Mai mult, ideea de 10 a fiecarei luni va fi afisata public pe panourile publicitare Praktiker expuse in fiecare oras in care compania este prezenta, ca o forma de recunoastere a creativitatii in materie de DIY.
„Am decis sa sarbatorim 10 ani de existenta pe piata din Romania printr-o campanie creativa si reprezentativa pentru segmentul nostru de DIY, care sa surprinda si sa stimuleze imaginatia si indemanarea romanilor. Ne dorim ca Praktiker sa devina un generator de idei, o sursa de inspiratie pentru toti cei care au idei, prin imbinarea creativitatii cu functionalitatea DIY. E simplu sa intri intr-un magazin DIY si sa cumperi un set de mobilier de gradina sau o floare in ghiveci. Însa exista foarte multe persoane carora le place sa dea o nota personala, chiar inedita, acestor produse, fie conferindu-le o alta intrebuintare, fie dandu-le un aspect deosebit, prin jocuri de materiale si culori – adica DIY, in esenta. Prin aceasta campanie ne-am propus sa sprijinim tocmai acest segment – al oamenilor care au idei – si sa-i rasplatim cu premii substantiale”, declara Mirela Ochiana, Marketing Manager Praktiker Romania.
Din luna aprilie pana la finalul acestei toamne, campania Praktiker „Idei de 10” va fi promovata online, printr-o aplicatie dedicata de Facebook, pe TV, radio si outdoor, dar si in-store.
Proiectele inscrise pe pagina de Facebook a campaniei, www.facebook.com/PraktikerRomania, vor fi evaluate de catre un specialist Praktiker, un jurnalist specializat pe zona de DIY – Lucian Dobraca, redactor la revista „Locuinta mea” – si un blogger – Cabral. Pe parcursul celor cinci luni de campanie, Praktiker va acorda 115 premii in valoare totala de 40.000 lei.
În Romania, Praktiker s-a impus ca lider al pietei de DIY, fiind cel mai cunoscut brand in randul consumatorilor romani, cu un nivel de notorietate de peste 97%. În prezent, compania are 27 magazine in 23 de orase din tara. Oferta Praktiker Romania cuprinde peste 40.000 de produse, incluzand: materiale de constructii, decoratiuni pentru interior si exterior; produse sanitare; mobila; electronice si electrocasnice; produse pentru gradinarit.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro