“Joci Si Pierzi Ca Sa Ai Noroc in Dragoste” este o campanie unde nu castigi nici minute, nici SMS-uri, nici sute de MB de trafic de net (de care oricum beneficiezi daca iti activezi extraoptiunea), nici masini extravagante, nici vacante tari exotice, nici bilete la concerte, nici biciclete iar lista poate continua la nesfarsit, subliniaza realizatorii campaniei.
“In luna Iubirii am dorit sa venim in ajutorul clientilor nostri intr-o maniera neconventionala, stabilind o abordare noua in ceea ce priveste dragostea. Astfel am creat diverse tipuri de jocuri in care cu cat joci mai mult, cu atat pierzi mai mult si automat iti creste exponential norocul in dragoste. Intr-o perioada in care toate campaniile contin mesaje cat mai emotionale, ne-am dorit sa iesim spargem tiparele si sa promovam beneficiile produsului nostru intr-o maniera amuzanta si inovativa”, spune Dana Bursuc, Marketing Communications Senior Manager, COSMOTE Romania.
Toate executiile campaniei promoveaza extraoptiunea pentru Cartela COSMOTE cu 120 MB trafic pe mobil, 120 de minute nationale, 3600 minute sau SMS-uri in COSMOTE si 3600 de minute in Romtelecom, totul pentru numai 6 EUR credit.
“Iubire infinita si nemarginita se poate. Si chiar exista. Noi am gasit un mod prin care se obtine si ne-a placut. Da' am avut si noroc! "- a adaugat Andreea Chirică, Senior Copywriter Ogilvy Group.
"Iar daca vrei dragoste la infinit, intra pe www.jocisipierzi.ro.
Ai sa fii 100% pierzator, indiferent de proba, indiferent de categorie: jocuri logice, jocuri lipsite de logica si jocuri de societate. Rezultatele sunt garantate si se bazeaza pe infailibilul rationament conform caruia daca nu ai noroc la jocuri, o sa ai noroc in dragoste”, mai spun oficialii celor doua companii.
Echipa care a coordonat realizarea campaniei din partea COSMOTE Romania este formata din: Dana Bursuc - Senior Marketing & Communication Manager, Mirela Ghita - Head of Prepaid & VAS, Anca Abaza - Brand Manager, Romeo Bunescu - Brand Manager.
Echipa Ogilvy care a realizat campania este formata din Titus Dumitrescu - Grup Creative Director, Otilia Mihalache - Senior Art Director, Andreea Chirica - Senior Copywriter, Calin Marcu – Copywriter, Andreea Hascu – Account Director, Iuliana Grigore – Account Manager, Ecaterina Jaca – Account Executive.
COSMOTE Romania avea aproximativ 6,5 milioane de clienti la 31 decembrie 2011. Lansata in 2005, COSMOTE Romania a inregistrat cea mai rapida dezvoltare a retelei din Europa, conform raportului Citigroup din iunie 2007. În mai putin de cinci ani, COSMOTE Romania si-a depasit competitorii in ceea ce priveste reteaua de acoperire nationala. În prezent, COSMOTE Romania ofera acoperire pentru 99% din populatie si 90% din teritoriu. COSMOTE Romania este divizia locala a COSMOTE Group, operatorul cu cea mai extinsa prezenta in sud-estul Europei, care are o baza de 20.5 milioane de clienti in Grecia, Albania, Bulgaria si Romania.
Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group Romania ofera servicii de comunicare integrata 360 de grade - publicitate, relatii publice, marketing interactiv, promotii de vanzari, programe de activare si comunicare de brand, precum si strategie si cumparare de media - prin agentiile sale specializate. Portofoliul de clienti cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvolta campanii de comunicare atat la nivel international, cat si local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum si companii cu care grupul colaboreaza numai in Romania – Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD si multe alte companii de renume. Astfel, Ogilvy Group Romania imbina experienta de comunicare pe piata romaneasca cu know-how-ul international conferit de apartenenta fiecarei agentii din grup la retele de comunicare globale specializate.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro