Campania MasterCard in hipermarketurile din Romania: peste 215.000 de participanti

3 octombrie 2011

MasterCard Europe desfasoara o campanie de incurajare a platilor cu cardul in cele 4 lanturi principale de hipermarketuri din Romania, pana pe 23 octombrie.

In prima jumatate a promotiei, frecventa participarii a fost de 12.600 de oameni pe zi de campanie – atat in Bucuresti, cat si in alte orase. Valoarea totala a premiilor este de 634.752,64 lei.


La aproape o luna de cand a inceput campania „Pastreaza loc in portofel pentru ceea ce conteaza cu adevarat”, organizata de MasterCard Europe, impreuna cu hipermarketurile Carrefour, real,-, cora si Auchan, 216.153 de utilizatori de carduri MasterCard® si Maestro® au participat la promotie.

„Avem o medie de 12.600 de oameni intr-o zi de campanie nationala. Toti acestia au platit cu cardul MasterCard sau Maestro si apoi ne-au vizitat standurile din hipermarketuri. Acum, cand tragem linia primei jumatati de campanie, simtim ca toata desfasurarea de forte din perioada pre-campanie este pe deplin justificata”, spune Ioana Gorganeanu, Marketing Manager Romania si Regiunea Balcanilor, MasterCard Europe.


„Asteptam cu nerabdare sa vedem ce se intampla si in cea de-a doua parte a campaniei, mai ales in weekendul 1-2 octombrie, cand studentii se intorc la facultate, in centrele universitare din tara. Estimam ca in aceasta perioada numarul participantilor va depasi media din prima luna”, adauga Ioana Gorganeanu.

Mecanismul promotiei, care este simplu si rapid, dar si premiile oferite pe loc, i-au determinat pe multi dintre utilizatorii de carduri MasterCard si Maestro sa ia parte la campanie. Premiile de anul acesta, seturi de jocuri, albume foto si seturi de magneti de frigider, precum si conceptul creativ, gandit si implementat ca sa evidentieze ideea de familie, au fost printre factorii care au stimulat interesul si curiozitatea clientilor. Pe durata promotiei, acestia pot castiga 85.000 de premii, dintre care 168 de premii a cate 1.000 RON, virati direct pe card.


Promotia continua pana pe 23 octombrie, in 42 de hipermarketuri Carrefour, real,-, cora si Auchan, in 13 orase din tara: Bucuresti, Brasov, Cluj, Iasi, Constanta, Pitesti, Ploiesti, Suceava, Targu-Mures, Timisoara, Baia-Mare, Drobeta si Sibiu.

Comerciantii participanti sunt 14 magazine Carrefour, 14 magazine real,-, 7 magazine cora si 7 magazine Auchan din toata tara. Campania are loc de joi pana duminica: joi si vineri intre orele 14-22, iar sambata si duminica - in intervalul 10.00 – 22.00.


La succesul inregistrat de campanie pana acum a contribuit si serviciul de ultima generatie Location Based Advertising, recent lansat de Vodafone – unul dintre elementele de noutate in materie de promovare. Prin intermediul sau, clientii sunt informati de existenta si mecanismul campaniei imediat ce ajung intr-unul dintre magazinele participante.

MasterCard (NYSE: MA) este o companie globala de plati si tehnologie. Opereaza cea mai rapida retea de procesare a platilor din lume, oferind un liant intre consumatori, institutii financiare, comercianti, autoritati si companii din peste 210 de tari si teritorii. Produsele si solutiile MasterCard fac activitatile zilnice de comert – cum ar fi cumparaturile, calatoriile, derularea unei afaceri sau managementul finantelor – mai simple, mai sigure si mai eficiente pentru toata lumea. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro