Campania #ItWasNeverADress te provoaca sa vezi femeile diferit

4 mai 2015

Compania de software Axosoft, cu sediul in Scottsdale, Arizona utilizeaza simbolul vechi reprezentat de o doamna in rochie care marcheaza toaleta femeilor in campania #ItWasNeverADress.

Semnul nou si imbunatatit al campaniei este reprezentat de o figura feminina care poarta o pelerina, ceea ce transforma o femeie intr-un super erou.

Campania a fost creata de Tania Katan, programator la Axosoft. Katan a trebuit sa proiecteze un simbol al femeilor care lucreaza in domeniul IT.

Potrivit site-ului campaniei, noul simbol a fost creat pentru a "schimba perceptiile si ipotezele despre femei si despre gesturile indraznete, sensibile si puternice pe care le fac in fiecare zi."

#ItWasNeverADress spera sa starneasca conversatii despre normele de gen, nu numai prin incurajarea femeilor de a se angaja in domenii precum stiinta, tehnologie, inginerie si matematica, dar in acelasi timp, campania subliniaza elemente importante despre reprezentarea comunitatii LGBT (lesbiene, gay, bixusuali, transexuali).

Campania ii invita pe vizitatorii site-ului sa-si prezinte povestile, imaginile sau ideile despre perceptii si realitati.

Sursa: Mashable / Foto: Az Tech Beat

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro