
Sfarsit de septembrie, pe peluza de la British School, putin dupa lasarea intunericului. Lumini stralucitoare, artisti de graffiti care fac demonstratii pe viu si trei Audi A1 care isi fac intrarea cu farurile aprinse, venind dintr-un nor de fum. Nu poate fi decat un singur lucru – lansarea celui mai tanar membru al familiei Audi, organizata de ICON Advertising
“Audi A1. The next big Audi”. Acesta a fost conceptul sub care masina a fost anuntata si lansata in Romania. Provocarea pentru echipa ICON a constat in crearea unui eveniment care sa aduca notorietate pentru noul model si sa atraga un nou segment de clienti pentru marca: un target tanar, sportiv si sofisticat. Conceptul creativ a fost definit plecand tocmai de la caracteristicile viitorilor soferi de A1 si de la agilitatea si urbanismul masinii. Astfel, s-a ajuns la Arta Urbana si la elementele care au ajutat la conturarea conceptului: artisti de graffiti, skateboarding si adrenalina.
Lansarea de la British School si evenimentele de drive-test cu presa si cu clientii de la viitorul showroom Audi au recreat o lume a artei urbane. Simbolurile A1, proiectiile cu masina, ritmurile electro si grafferii care au desenat, pe loc, masina, s-au integrat perfect in decorurile urbane create special pentru eveniment. Au fost organizate demonstratii de virtuozitate pe circuit, prilej cu care masinile au fost studiate in amanunt iar fiecare invitat a primit o schita a masinii realizata de grafferi.
Lansarea Noului Audi A1 a fost primul eveniment realizat de ICON Advertising dupa intrarea brandului Audi in portofoliul agentiei . Echipa care a lucrat la realizarea acestui proiect a fost formata din: Matei Albulescu – Brand Manager si Iulia Dinescu – Marketing&PR din partea Audi, Dorin Ionescu- Director Creatie, Diana Miruna Minea- CSD, Mihaela Rotaru- Director Productie, Ana Maria Olaru – Account Executive, Florin Stanciu - Copywriter, Irina Giuglea – Art Director si Adrian Musa- DTP din partea ICON Advertising.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro