Cadrele didactice din Botosani, Iasi, Neamt, Suceava si Vaslui care au dobandit noi cunostinte de-a lungul programului de formare continua "Instruirea in societatea cunoasterii" comunica mai bine cu elevii, contribuind la dezvoltarea capacitatilor de gandire si invatare ale acestora.
La evaluarea de impact care a avut loc la finalizarea programului, in octombrie 2010, au fost chestionate 183 de cadre didactice, 43,7% din mediul urban si 56,3% din mediul rural, cei mai multi avand o vechime in invatamant intre 11 si 20 de ani. Exista o legatura directa intre nivelul de instruire a profesorilor in utilizarea tehnologiei informatiei si nivelul de utilizare in procesul didactic de catre acestia a laboratoarelor informatizate. Astfel, 22% dintre cadrele didactice care se recomanda ca fiind incepatori afirma ca isi desfasoara activitatea in laboratoare dotate cu computere pentru elevi. 88% dintre profesorii chestionati au implicat elevii in activitati de lucru cu computerul, 62% afirma ca elevii sunt mai motivati, 53% ca lucreaza mai bine impreuna si peste 40% demonstreaza o intelegerea mai profunda a continuturilor.
In privinta procesului de integrare a tehnologiei in predarea la clasa, repondentii au mentionat si faptul ca multi elevi nu au suficiente abilitati in lucru cu computerul, nu exista suficiente computere sau ca scoala nu are aplicatiile software necesare. 51% dintre cadrele didactice incluse in proiect utilizeaza deseori instrumentele de evaluare prezentate la curs.
Rezultatele evaluarii de impact din cadrul proiectului vor fi publicate pe portalul acestuia la finalul lunii decembrie 2010.
Programul se va finaliza pe 31 martie 2011 si este realizat in ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - Cadrele didactice din zona Nord-Est folosesc instrumente IT ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro