Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea acestui fenomen

Pentru prima dată în istoria fotbalului românesc, echipa naţională a reuşit să umple stadioanele din Germania, dar şi străzile din jurul arenelor, cât şi din ţară. O mare galbenă a putut fi observată la fiecare meci jucat de naţionala României în Germania. Fenomenul tricoului galben a creat sentimentul de unitate şi de apartanenţă, astfel că diaspora şi suporterii din România s-au unit în acelaşi loc şi au reafirmat faptul că sunt români, iar catalizatorul a fost chiar echipa naţională.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Business sportiv. Revoluţia tricourilor galbene. Cum merge mai departe fenomenul creat în jurul echipei naţionale şi cum se va păstra unitatea construită de suporteri la campionatul european de fotbal? Marketingul din jurul echipei a contribuit la crearea acestui fenomen".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro