Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“

Multe companii s-au urcat pe valul creat de fenomenul tricourilor galbene, unde s-a creat o unitate a fanilor români pentru susţinerea echipei naţionale de fotbal. Niciun alt eveniment sportiv din România nu s-a bucurat de un sprijin al fanilor asemănător cu ceea ce s-a întâmplat la ediţia din acest an a Campionatului European de Fotbal, unde România a ajuns în optimi. Stadioanele pline de tricouri galbene, la fel şi străzile din Germania şi România, însă care a fost impactul resimţit de sponsori în urma unei astfel de vizibilităţi?

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Business sportiv. Cum câştigă sponsorii echipei naţionale de fotbal de pe urma fenomenului tricourilor galbene? „Asocierile sportive pentru companii sunt o modalitate inspirată să îşi crească vizibilitatea“".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro