Business Magazin a descoperit ce este în ADN-ul tânărului lider de business din România: „sânge“, „criză“ şi „responsabilitate“. Un sociolog a realizat un doctorat pe baza proiectului "100 tineri manageri de top"

23 iunie 2016

Tinerii lideri spun că „au în sânge ceea ce fac“ sau că „au moştenit din familie acest spirit“ - indiferent că e vorba de spiritul de lider sau de antreprenor. Trei sferturi dintre tinerii lideri nu au cont de FB, dar aproa­­pe 3/4 dintre ei au cont de LinkedIn, sunt foarte deschişi către so­cia­lizare (offline/reală), ca o condiţie a suc­cesului în dezvoltarea lor perso­nală şi profesională.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Business Magazin a descoperit ce este în ADN-ul tânărului lider de business din România: „sânge“, „criză“ şi „responsabilitate“. Un sociolog a realizat un doctorat pe baza proiectului "100 tineri manageri de top"".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro