Burger King, al doilea mare lanţ de restaurante fast-food din Statele Unite, a semnat la sfârşitul anului trecut un contract de franciză pentru intrarea pe piaţa românească, potrivit raportului trimestrial al companiei americane. "În conformitate cu strategia noastră pentru piaţa internaţională am deschis în perioada octombrie-decembrie 2007 peste 100 de restaurante. În plus, am încheiat noi contracte de franciză pentru Columbia, Brazilia şi România", a declarat directorul executiv al Burger King, John Chidsey.
Reţeaua Burger King cuprinde mai mult de 11.300 de restaurante în Statele Unite şi în 69 de ţări din întreaga lume. Aproximativ 90% din restaurantele Burger King sunt deţinute şi operate de francizori independenţi.
Compania a înregistrat la sfârşitul primelor şase luni ale anului fiscal 2007/2008 venituri totale de 1,2 miliarde de dolari, în creştere cu 10% faţă de perioada similară a anului precedent. Profitul net al Burger King a fost de 98 milioane de dolari, cu 26% mai mult decât în primul semestru din 2006/2007.
Pe piaţa românească sunt prezente şi lanţurile de restaurante fast-food operate sub brandul McDonald's, KFC, Spring Time sau Broaster Chicken.
www.mediafax.ro
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro