Icon Advertising a realizat o noua campanie pentru Burger King, campanie care te imbie sa te lasi prada placerilor gustului. Provocarea pentru agentie a constat in gasirea unui concept prin care sa fie comunicati noii burgeri: Steakhouse Burger si Grilled Chichen Supreme.
Pentru ca se adreseaza unui consumator gurmand, care apreciaza produsele Burger King pentru gustul deosebit de gratar si care nu mananca doar pentru a-si potoli foamea, conceptul lansarii a plecat de la ideea ca noile produse reprezinta o desfatare a gustului si s-a concretizat in “Saptamanile Gurmande” la Burger King.
"Noile vedete Burger King sunt deliciosul Steakhouse Burger pentru cei ce prefera bunatatile din carne de vita, proaspat pregatite pe gratar si apetisantul Grilled Chiken Supreme pentru cei care poftesc la carnea frageda de pui, produse pe care toti pofticiosii le pot gasi in restaurantele Burger King din 4 noiembrie 2010. Vizualul creat, intens si plin de culoare, prezinta toate aceste bunatati invitandu-te sa iei parte la “Saptamanile Gurmande” pregatite de Burger King", subliniaza reprezentantii Icon Advertising.
Burger King a deschis primul restaurant din Romania in aprilie 2008, in Baneasa Shopping City, sub sloganul „Have it your way”. De atunci, au mai fost deschise inca 6 restaurante in Bucureşti si 1 in Constanta. Produsele Burger King sunt recomandate de calitatea lor, consistenta si modul de preparare pe gratar cu flacara deschisa.
ICON Advertising colaboreaza cu Burger King din octombrie 2008, asigurand servicii integrate de comunicare ATL si BTL pentru brand.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro