Center for International Business Education and Research - CIBER SRL organizeaza pe 23 februarie conferinta Business of the Brain adresata profesionistilor in marketing si vanzari precum si antreprenorilor.
Invitatul special este Neale Martin, autorul cartii „Habit-the 95% of Consumer Behavior Marketers Ignore” , antreprenor şi profesor Managementul Inovaţiei la Kennesaw State University, Atlanta. Dr Martin va vorbi despre strategii de marketing eficiente, bazate pe rezultatele recente ale cercetărilor asupra comportamentului consumatorilor. In cartea sa, caracterizata de specialistii in marketing ca ‘prima teorie integrata de marketing”, Neale argumenteaza ca decizia de cumparare a consumatorilor are loc cu precadere in mod inconstient versus rational, ei alegand involuntar produsele sau serviciile pe care le-au folosit in ultima perioada.
Aceasta concluzie are implicatii profunde si explica intr-o buna masura de ce evaluarea satisfactiei clientilor nu este neaparat si un indicator al loialitatii in comparare, un rezultat pozitiv al experientei consumatorilor nu poate practic sa prezica decizia lor de cumparare viitoare. “Exista o mare diferenta intre ceea ce potentialii consumatori declara ca vor face - atunci cand sunt intrebati in cadrul unei cercetari sau focus grup- si ceea ce fac cu adevarat in realitate” declara Neale Martin.
De aici necesitatea unei gandiri strategice de marketing prin care o companie trebuie sa isi propuna sa devina un obicei pentru consumatori si nu o alegere constienta. Pe plan internaţional, companii precum Procter & Gamble, Verizon, Campbell Soup Company, Sprint Nextel, Eli Lilly and Company, Johnson & Johnson, SC Johnson, Georgia Pacific au apelat la serviciile de consulanţă ale Dr. Martin pentru a dezvolta noi perspective şi strategii de marketing.
Conferinta Business of the Brain se adreseaza profesionistilor din marketing si vanzari, responsabili de conceperea si implementarea strategiei de marketing si a programelor de vanzari, inclusiv dezvoltarea si lansarea de produse noi, precum si antreprenorilor aflati in etapa critica de lansare de produse de baza sau care doresc sa evalueze succesul unui produs sau serviciu recent lansat.
Dr Martin a lucrat in domenii variate precum centre de sanatate, journalism, tehnologie sau consultanta strategic si a fost preocupat constant de intelegerea unor discipline diverse: psihologie, neurostiinta, economies sau neuromarketing. Toate acestea i-au oferit o privire complexa si integrata asupra principiilor care guverneaza comportamentul consumatorilor.
Neale va prezenta care sunt modalitatile prin care poti sa ii influentezi pe consumatori sa isi dezvolte sau reia obiceiul de a cumpara produse sau servicii de la tine, precum si care sunt semnalele de alerta cu privire la obiceiurile clientilor.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro