Britanicii si finlandezii, cei mai atrasi de noua tehnologie High-Definition

18 august 2008

Rezultatele studiului realizat de compania TNS, lider global în furnizarea de informaţii despre piaţă, au arătat că britanicii şi finlandezii sunt cei mai atraşi de noua tehnologie utilizată de televizoarele cu plasmă sau LCD, potrivit informaţiilor furnizate luni de companie. Rezultatele studiului au arătat că britanicii şi finlandezii sunt cei mai atraşi de noua tehnologie utilizată de televizoarele cu plasmă sau LCD, 75%, respectiv 76% dintre aceştia deţinând deja un televizor HD (High-Definition). Următoarele ţări clasate în care trecerea la modul digital a fost deja făcută în procent de peste 50% sunt Suedia (62%), Austria (58%), Norvegia (54%) şi Spania (51%), iar 17% dintre europeni au achiziţionat deja un televizor High-Definition.

Atracţia pentru televizoarele de ultimă generaţie se manifestă şi în Italia şi Norvegia, unde 4% dintre cetăţeni intenţionează să achiziţioneze un televizor HD în următoarele două luni.

Potrivit datelor furnizate de TNS, britanicii şi italienii percep televizorul ca pe un element esenţial, parte a stilului de viaţă, aceştia deţinând şi cea mai mare medie a numărului de televizoare pe gospodărie.

Pentru norvegieni şi finlandezi, ceea ce contează este calitatea televizorului pe care îl deţin, şi nu cantitatea. În aceste ţări consumatorii deţin cele mai moderne televizoare, cu tehnologii de ultimă generaţie.

Televizorul este în prezent, pentru cea mai mare parte a europenilor, parte din viaţa şi căminul acestora, vizionarea programelor, a filmelor preferate fiind un mod favorit de petrecere a timpului liber. În acest context, pornind de la nevoile consumatorilor de a trăi o experienţă unică şi de a avea designul televizorului la acelaşi nivel cu tehnologia, noua plasma TV de la LG, PG6000, a fost special creată pentru a deveni piesa de rezistenţă a oricărui cămin.

Studiul a fost realizat de compania TNS, lider global în furnizarea de informaţii despre piaţă. Studiul a acoperit următoarele ţări: Marea Britanie, Franţa, Germania, Spania, Italia, Belgia, Austria, Olanda, Danemarca, Suedia, Norvegia şi Finlanda. Un eşantion de aproximativ 1000 persoane, adulţi, a fost intervievat în fiecare ţară.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro