Bringo România, prima platformă românească dedicată cumpărăturilor online personalizate și livrărilor rapide, introduce de astăzi Bringo Mall, un serviciu disponibil în premieră pe piața de e-commerce și e-grocery din România. Atât clienții actuali Bringo, cât și utilizatorii noi ai aplicației vor avea la dispoziție o nouă funcționalitate prin care pot cumpăra de la mai multe magazine disponibile în același centru comercial, printr-o singură comandă plasată, cu costul unei singure livrări.
Utilizatorii Bringo au de acum posibilitatea de a plasa o singură comandă către magazinele listate în aplicație, din cadrul unui centru comercial, indiferent că este vorba de hypermarket, farmacii, hrană pentru animalele de companie, produse de frumusețe sau jucării, beneficiind de o taxă de livrare unică. Clienții vor putea comanda produsele din orice magazin disponibil în Bringo, din centrul comercial respectiv, fără a limita numarul de magazine pe o comandă. Nici timpul de livrare nu va fi diferit de cel cu care utilizatorii platformei Bringo s-au obișnuit deja. Serviciul nu este disponibil momentan în orașele: Arad, Bacău, Bârlad, Drobeta Turnu-Severin și Satu Mare, însă se fac eforturi susținute pentru a-l pune la dispoziție și aici.
“Bringo continuă să inoveze piața de e-commerce, fiind concentrat pe nevoile clienților săi. Acum, în prag de Sărbători, atunci când timpul devine o resursă prețioasă și greu de împărțit între momentele petrecute cu cei dragi și multitudinea de sarcini pe care trebuie să le ducem la bun sfârșit, le oferim clienților noștri opțiunea de a comanda din Bringo Mall. Un concept unic pe piața românească, ce va beneficia de gamă diversă și de oportunitatea de a avea într-o singură comandă mai multe tipuri de produse, fără să ne limităm la un singur magazin. Este cea mai simplă metodă pentru consumatorii noștri de a-și face cumpărăturile, din mai multe locuri, în același timp”, spune Florina Dobre, Director General al Bringo România.
Disponibilitatea Bringo Mall pentru utilizatorii Bringo se adaugă unei liste importante de beneficii deja existente în aplicație, complementare cu acesta: posibilitatea utilizării cardurilor de loialitate de la magazinele partenere Bringo și beneficierea de aceleași discount-uri de care s-ar bucura și în cazul cumpărăturilor offline, prețuri identice cu cele de la raft, personal shopper-ul care oferă asistență personalizată de-a lungul întregii comenzi și garanția primirii banilor înapoi în cazul în care clienții sunt nemulțumiți de starea produselor livrate, indiferent de categoria acestora.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro