Brico Dépôt România anunță vânzări de 63 milioane de lire sterline în primul trimestru din anul fiscal 2024, cu 12.3% mai mari față de anul trecut

27 mai 2024

Brico Dépôt România, unul dintre principalii jucători din domeniul construcțiilor și amenajării locuinței și parte a grupului Kingfisher plc, anunță rezultatele înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal.

Vânzările retailerului au ajuns la 63 de milioane de lire sterline, cu 12.3% mai mari față de anul anterior și cu 14.7% mai mari în termeni comparabili, la o valoare constantă a cursului de schimb.

„Anul a început optimist, și, odată cu primăvara, a crescut interesul pentru amenajări interioare și pentru înfrumusețarea grădinii și a teraselor. Clienții au găsit la Brico Dépôt produsele cu designul potrivit, inclusiv branduri proprii, la prețuri accesibile și cu servicii complete. Vânzările înregistrate în primul trimestru al acestui an fiscal, cu 12.3% mai mari față de anul trecut, reflectă eforturile noastre de a îmbunătăți experiența consumatorilor prin diversificarea produselor și serviciilor oferite, atât în magazinele fizice, cât și în online, a investițiilor în tehnologie dar și în crearea unor oferte dedicate pe segmente de consumatori. Rezultatele Brico Dépôt se datorează modului în care am anticipat sau reacționat la schimbările din ultimii ani, abilității de adaptare și răspuns la nevoile clienților a echipei noastre dedicată și pregătită să facă față oricărei provocări, cu colegi implicați în inițiativele care ne fac mai buni în relația cu clienții, dar și în relațiile dintre noi.” a spus Adela Smeu, CEO al Brico Dépôt România.

2024 – un nou concept de comunicare, investiții în tehnologie și consolidarea segmentelor PRO si B2B

Anul acesta a început promițător pentru Brico Dépôt, cu un nou concept de comunicare și ruleta Brico, prieten esențial în orice proiect, cu mai multe produse de sezon, majoritatea branduri exclusive, cu oferte și o gamă variată de servicii centrate pe inovație, durabilitate și sustenabilitate, adaptate pentru a răspunde nevoilor în evoluție ale consumatorilor.

Cu încredere în piața din România și pentru a acoperi un segment foarte important, în 2023 Brico Dépôt a lansat programul Brico PRO în toate magazinele. Fie că sunt liber profesioniști (instalatori, electricieni, zidari sau designeri și arhitecți), angajați ai unor firme de construcții sau antreprenori în construcții, Brico Dépôt le oferă experiență personalizată și promoții la cumpărare, sub formă de vouchere, în funcție de nivelul cumpărăturilor lunare.

De asemenea, prin programul B2B (Brico to Business), clienții persoane juridice beneficiază de oferte speciale, experiență personalizata și o persoană dedicată de contact.

Vara vine cu o gamă diversificată și exclusivă, la prețuri avantajoase și oferte de neratat

Rămânând fideli angajamentului de a face locuințele sănătoase, frumoase și accesibile tuturor, echipa Brico Dépôt a investit în produse dedicate fiecărui sezon, astfel încât vara începe cu noutăți în gamele de mobilier de gradină, piscine, trambuline, dar și mobilier de bucătărie, unde recent a fost lansată o nouă colecție. Pe tot parcursul anului, Brico propune clienților promoții și oferte avantajoase cu discounturi semnificative, produse exclusive, mărci proprii de calitate, design și inovație Kingfisher.

Produsele Brico sunt însoțite de servicii dedicate, astfel încât clienții să beneficieze de proiecte complete. Aceștia pot contracta servicii gratuite de design pentru bucătărie, baie, dressing sau mobilier pentru sufragerie, pot accesa serviciile de măsurători și montaj pentru mobilier, dar și pentru uși sau ferestre sau pot alege să comande la distanță cu ridicare sau livrare oriunde din România, inclusiv pentru mărfuri voluminoase prin serviciul de livrare la palet.

Investiții în protejarea mediului și în dezvoltarea sustenabilă

Brico a investit într-o gamă prietenoasă cu mediul, care permite creșterea eficienței energetice (economii la consumul de energie electrică, costuri mai mici pentru încălzire), economii privind consumul de apă, dar și protejarea pădurilor (lemn certificat FSC), peste o treime din vânzările companiei venind din produse sustenabile.

În același timp, efortul de a diminua amprenta de carbon s-a materializat și în trecerea la soluții alternative de producere a energiei, câteva dintre magazinele Brico Dépôt fiind dotate cu panouri fotovoltaice pentru un consum sustenabil.

Peste 20.000 de persoane vulnerabile, beneficiari ai Fundației Brico Dépôt

În anul 2023, compania a investit 341.500 euro prin Fundația Brico Dépôt, cu 23% mai mult decât în anul precedent, sprijinind astfel peste 20.000 de beneficiari, în creștere cu 72% față de 2022. În plus, echipa Brico Dépôt s-a implicat în peste 800 de ore de voluntariat, cu 200 de ore mai multe față de 2022, obținând Premiul 1 la categoria „Comunități” din cadrul Romanian CSR Awards.

Deschiderea unui nou hub tehnologic în Cluj-Napoca

În luna februarie 2024, a fost lansat noul hub tehnologic al grupului Kingfisher în Cluj-Napoca, în parteneriat cu Endava. Reconfirmând angajamentul companiei internaționale de bricolaj pentru dezvoltarea portofoliului de produse în piața din România, hub-ul tehnologic va pune la dispoziție 100 de locuri de muncă, pentru diverse poziții.

Prin această decizie ce recunoaște experiența vastă a specialiștilor români în domeniul IT, grupul Kingfisher își propune să crească nivelul de inovație, oferind clienților cele mai bune experiențe personalizate, la nivel global.

Rezultate-cheie la nivel de grup

 Vânzările la nivel de grup au atins în primul trimestru al anului fiscal 2024 valoarea de 3,3 miliarde de lire sterline, cu 0,3% mai mari față de anul precedent.
 Vânzările canalului E-Commerce au avut o creștere de 12,7%.
 Deși luna aprilie a înregistrat condiții meteorologice nefavorabile, vânzările categoriilor sezoniere (19%) nu au fost afectate, prezentând o creștere LFL de 1,9%.
 Deschiderea a trei magazine Screwfix în Franța și șapte în Marea Britanie și Irlanda.

Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher a declarat:

„Vânzările în primul trimestru au fost conform așteptărilor noastre. Am observat o reziliență continuă în categoriile noastre de bază, deși vânzările din zona premium nu au fost semnificative, reflectând piața mai largă, așa cum era de așteptat. În Marea Britanie, am câștigat o cotă considerabilă în bannerele noastre. Propunerea noastră comercială continuă să rezoneze în rândul clienților, generând vânzări LFL pozitive pentru Screwfix și o creștere puternică a vânzărilor LFL de 8,5% pentru TradePoint. În Franța, deși rezultatele s-au îmbunătățit în trimestrul IV, tranzacționarea reflectă piața generală deficitară în domeniul retailului. Și în Polonia, observăm tendințe încurajatoare de vânzări pe măsură ce mediul consumatorilor se îmbunătățește.

Continuăm să ne respectăm prioritățile strategice și rămânem concentrați pe creșterea cotei de piață. Vânzările canalului E-Commerce au crescut cu 12,7% și am extins cu succes modelul nostru de piață în Franța. Am oferit o extindere suplimentară a magazinelor Screwfix în Franța și am avansat inițiativele noastre de date, inteligență artificială și media de retail. Folosind cunoștințele noastre de la TradePoint pentru a atrage clienți comerciali în Marea Britanie, suntem încântați că am extins programele de loialitate comercială în toate bannerele noastre.

Rămânem concentrați pe creșterea productivității și pe menținerea unui control strict asupra costurilor și stocurilor noastre. În Franța, continuăm cu planul nostru de îmbunătățire a performanței, după ce am finalizat cu succes simplificarea noastră structurală și am făcut tranziția la noua conducere în cadrul Castorama.

Privind cu nerăbdare, confirmăm îndrumările prezentate în martie pentru întregul an, inclusiv așteptările noastre pentru piața generală în 2024.”


Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro