BRD a oprit, vineri, o tentativă de fraudare a clienţilor săi prin intermediul Internetului, sub forma unui chestionar, a anunţat instituţia bancară. "Mesajul e-mail, transmis în mod aparent din partea băncii şi destinat atât clienţilor, cât şi non-clienţilor, era realizat în aşa fel încât să poată trece drept o solicitare legitimă a băncii. El era intitulat «Felicitări! Aţi fost ales pentru a lua parte la primul nostru sondaj online» şi încerca, sub forma unui chestionar, să îi convingă pe clienţi să furnizeze informaţii precum numărul cardului şi codul PIN. Aceste informaţii erau solicitate sub motivul plăţii unei sume de bani drept recompensă pentru completarea aşa-zisului sondaj", se arată într-un comunicat al băncii. Sistemul de monitorizare al BRD a detectat şi raportat imediat tentativa de phishing, site-ul fiind închis. BRD a luat măsurile de informare a clienţilor.
"BRD informează clienţii că nu desfăşoară niciun sondaj şi le reaminteşte că nu solicită, în nici o împrejurare, informaţii confidenţiale prin e-mail, cum ar fi user/parolă, număr de card, data expirării acestuia, codul PIN. Aceste solicitări reprezintă tentative de furt de date personale/bancare şi nu trebuie să li se dea curs în nicio situaţie", se mai arată în comunicat.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro