Compania Brau Union si-a schimbat numele in Heineken Romania, incepand cu luna martie, a anuntat joi presedintele companiei, Edwin Botterman. "Schimbarea numelui trebuie inteleasa ca o modalitate de a implementa in Romania cultura si valorile Heineken: respect pentru individ, societate si mediul inconjurator si pasiune pentru calitate", a explicat Edwin Botterman.
Compania Brau Union Romania membra a grupului Heineken estimeaza pentru 2007 o crestere a pietei berii de 14%, astfel incat compania si-a programat investitii de pana la 28 de milioane de euro pentru acest an. Aceste investitii vizeaza extinderea capacitatii de productie, modernizarea tehnologica si implementarea unui sistem informatic.
De la intrarea pe piata din Romania, compania a investit peste 175 de milioane de euro. Din acesta suma, doar in 2006 s-au alocat 11 milioane de euro pentru doua fabrici, anume la Constanta si Craiova.
In prezent, Braun Union dispune de patru fabrici de bere si are peste 1.400 de angajati. Compania produce 11 marci de bere si peste 50 de produse. Printre marcile sale se numarara Heineken, Gosser, Schlossgold, Silva, Golden Brau, Bucegi, Ciuc.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro