Brandul românesc de modă Ami Amalia a cumpărat o clădire în zona Icoanei din Bucureşti şi deschide primul său magazin offline. Investiţia totală în acest proiect, respectiv investiţia în achiziţia clădirii, în recondiţionarea ei şi în amenajare, se ridică la 600.000 de euro

21 aprilie 2024

Brandul românesc de modă Ami Amalia, fondat de antreprenoarea Amalia Săftoiu, îşi extinde prezenţa cu un prim magazin offline propriu, care va fi deschis în centrul Bucureştiului, în zona Icoanei. În proximitate s-au poziţionat în ultimii ani mai multe mărci româneşti active pe acelaşi segment premium, e vorba de magazinul de design şi mobilă The Edit, dar şi de spaţiul multibrand de modă şi accesorii Aparterre.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Brandul românesc de modă Ami Amalia a cumpărat o clădire în zona Icoanei din Bucureşti şi deschide primul său magazin offline. Investiţia totală în acest proiect, respectiv investiţia în achiziţia clădirii, în recondiţionarea ei şi în amenajare, se ridică la 600.000 de euro".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro