Brandul românesc de cosmetice Cupio a ajuns la o reţea de 15 magazine offline şi unul online şi la afaceri de 7 mil. euro. Afacerea Cupio a fost fondată de soţii Răzvan şi Raluca Ştefănescu acum aproape opt ani

27 ianuarie 2020

„Cupio este un business de familie fondat de mine şi de soţia mea acum aproape opt ani. Am pornit de la ideea că vrem să facem ceva împreună ca să câştigăm mai bine. Nu ştiam ce ne dorim, dar ştiam că dacă ne aliem şi ne unim forţele putem face ceva bine“, spune Răzvan Ştefănescu.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Brandul românesc de cosmetice Cupio a ajuns la o reţea de 15 magazine offline şi unul online şi la afaceri de 7 mil. euro. Afacerea Cupio a fost fondată de soţii Răzvan şi Raluca Ştefănescu acum aproape opt ani".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro