Brandul britanic Paul Smith ataca piata asiatica

Brandul britanic de moda Paul Smith, purtat de catre vedete ca David Beckham, George Cooney sau Jude Law ataca piata asiatica in plina crestere, prin deschiderea unui magazin in inima economiei ”continetului galben”, Shanghai.

Conform Bloomberg, Paul Smith va deschide in Shanghai un magazin de 465 mp, a carui deschidere oficiala este planuita pentru luna decembrie. Planurile de expansiune ale brandului nu se opresc aici, in plan figureaza inca 24 de magazine in locatii cheie ale Chinei. Planurile de dezvoltare au fost facut facute publice de catre Balbina Wong, CEO al ImagineX Group, cel mai important distribuitor al companiei in China.

Analistii estimeaza o crestere spectaculoasa a pietei de imbracaminte din China, care se va tripla in urmatorii ani, fata de nivelul inregistrat in 2010. In cifre, daca in urma cu doi ani, piata de imbracaminte din China ajungea la aproximativ, 65 de miliarde USD, in 2020 va ajunge la peste 200 miliarde USD.

Paul Smith este inca o copmpanie care se incadreaza in trendul migratiei catre piata din Asia. Economia de pe contineneste in plin vant, genereaza o crestere semnificativa si sustinuta a veniturilor populatiei, care isi va folosi puterea de cumparare castigata pentru achizitionarea de produse de lux. Cresterea nivelului de trai este motorul principal al cresterii apetitului consumatorilor pentru produsele de lux.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro