Brandingul eficient, prima uşă deschisă către consumator: ce idei inedite de logo, denumire, etichete şi concept au antreprenorii cu afaceri de la zero?

Să-ţi găseşti locul într-o piaţă adesea aglomerată, ca mic antreprenor, poate fi o provocare mai mare decât producţia în sine, o spun mulţi dintre cei care au pornit afaceri de la zero în România. De aceea, dincolo de calitatea a ceea ce au ales să fabrice, micii întreprinzători au înţeles că brandingul este un element-cheie în succesul businessului lor. Aşa că au ştiut cum să facă să-şi atragă publicul înainte de toate prin etichetă şi apoi prin conţinut.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Brandingul eficient, prima uşă deschisă către consumator: ce idei inedite de logo, denumire, etichete şi concept au antreprenorii cu afaceri de la zero?".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro