Brand Finance: Dacia revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri româneşti, cu o evaluare de 1,06 mld. euro, plus 30% an/an; Banca Transilvania rămâne cel mai puternic brand românesc; Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri din România a crescut cu 13% an/an, la peste 6,6 mld. euro

24 septembrie 2023

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Brand Finance: Dacia revine pe prima poziţie în topul celor mai valoroase branduri româneşti, cu o evaluare de 1,06 mld. euro, plus 30% an/an; Banca Transilvania rămâne cel mai puternic brand românesc; Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri din România a crescut cu 13% an/an, la peste 6,6 mld. euro".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro