Bosch a preluat Grupul Unipoint din Taiwan

22 februarie 2012

La finalul anului trecut, Divizia Bosch Automotive Aftermarket a finalizat cu succes procedurile de preluare a Grupului Uni­point, cu sediul in Taipei, Taiwan. Preluarea a fost aprobata de autoritatile antitrust. Partile au fost de acord sa nu dezvaluie pretul de achizitie.

Grupul Unipoint a realizat in anul 2010 vanzari in valoare de 124 de milioane USD. Grupul are in prezent un numar de aproximativ 2.360 de angajati, care isi desfasoara activitatea in doua centre de productie amplasate in China continentala si Taiwan, precum si in diverse centre de vanzare. Marcile Unipoint si NSA vor fi pastrate.


Achizitia grupului Unipoint face parte din strategia dezvoltata de divizia Bosch Automotive Aftermarket prin care urmareste sa-si consolideze pozitia de principal furnizor de demaroare si alternatoare si sa investeasca in sectorul produselor pentru controlul temperaturii. De asemenea, prin aceasta achizitie, afacerea in domeniul lamelor de stergatoare se extinde cu inca un centru de productie, amplasat in Asia.

„Prin preluarea Grupului Unipoint, ne consolidam pozitia de principal furnizor de demaroare, alternatoare si lame de stergatoare in aftermarket si ne extindem activitatile in Asia”, a declarat Robert Hanser, presedintele Consiliului de Administratie al diviziei Automotive Aftermarket.


Departamentul Automotive Aftermarket (AA) ofera companiilor care activeaza in domeniul auto post-vanzare si service-urilor auto o gama completa de echipamente de diagnoza si service, precum si o gama variata de piese de schimb – de la piese noi sau reconditionate, la solutii pentru reparare – atat pentru autoturisme, cat si pentru autovehiculele comerciale. Portofoliul sau include atat produse fabricate de Bosch ca echipamente originale, cat si produse si servicii post-vanzare dezvoltate si fabricate in-house.


Peste 10.000 de angajati in 140 de tari si o retea logistica globala, asigura distributia a peste 450.000 de repere de piese de schimb la clienti, intr-un mod rapid si la timp. Prin domeniul „Diagnostics”, AA ofera tehnologie de testare si aparatura pentru service-urile auto, software de diagnoza, programe de training-uri si servicii de informare. În plus, departamentul Automotive Aftermarket (AA) este responsabil si pentru dezvoltarea conceptului de service-uri auto „Bosch Car Service”, cea mai mare retea de service-uri independente la nivel mondial, cu aproximativ 15.000 de parteneri. De asemenea, AA are mai mult de 500 de parteneri „AutoCrew”.


Grupul Bosch este un lider global in furnizarea de tehnologii si servicii. Conform rezultatelor preliminare, in anul fiscal 2011, peste 300.000 de angajati au generat vanzari de 51,4 miliarde de euro, in domeniile constructiei de autovehicule, tehnologiei industriale, bunurilor de larg consum si echipamentelor pentru constructii.


Grupul Bosch cuprinde Robert Bosch GmbH si cele peste 350 de filiale si companii regionale din peste 60 de tari. Prin includerea partenerilor comerciali si de service, Bosch este reprezentat in aproximativ 150 de tari. Aceasta retea internationala de dezvoltare, productie si vanzare reprezinta fundatia cresterii continue a concernului german.

Bosch a cheltuit in 2011 peste 4 miliarde de euro pentru cercetare si dezvoltare si a inregistrat peste 4.100 de patente pe plan international. Prin toate produsele si serviciile sale, Bosch sporeste calitatea vietii, oferind solutii care sunt atat inovatoare, cat si utile.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro