Băneasa Shopping City, o investiţie de 150 de milioane de euro în Zona Comercială Băneasa, îşi deschide porţile pentru public, vineri, începând cu orele 14,00. Băneasa Shopping City este un 'mall de fashion' ce se remarcă prin noutatea adusă în tot ceea ce oferă, începând cu brandurile internaţionale de fashion nou intrate, conceptele promovate, mixul de branduri şi continuând cu campania de comunicare şi de promovare a centrului comercial. În Băneasa Shopping City, aproximativ 50 la sută din suprafaţa închiriabilă a mall-ului o reprezintă brandurile noi. Mall-ul are o suprafaţă închiriabilă de 85.000 metri pătraţi şi peste 105.000 mp suprafaţă construită.
Băneasa Shopping City este parte integrată în Zona Comercială Băneasa, un parc de retail întins pe o suprafaţă de 450.000 mp, care cuprinde Ikea, Carrefour, împreună cu galeria comercială Feeria, Metro, Bricostore, Mobexpert şi Motor City, dedicat vânzării celor mai faimoase branduri de maşini.
Proiectul Băneasa este, potrivit dezvoltatorilor, cel mai mare proiect integrat de dezvoltare urbană mixtă din Sud-Estul Europei. Proiectul Băneasa acoperă o suprafaţă de 221 hectare şi reprezintă o investiţie totală estimată la peste 1,8 miliarde de euro. Pe lângă zona comercială, Proiectul Băneasa va oferi între 4.500 şi 5.000 de unităţi locative în Băneasa Rezidential precum şi un parc de afaceri modern, Băneasa Business &Technology Park, care va încorpora peste 250.000 mp spaţii de birouri de clasa A plus
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro