BMW, unul dintre cei mai importanti producatori mondiali de autoturisme premium, a recunoscut ca nu a ramas imun la fenomenele care afecteaza piata auto europeana, chiar daca a anuntat rezultate financiare in crestere si previziuni record pentru profitul anual.
CEO-ul BMW Norbert Reithofer a spus ca piata auto europeana prezinta conditii din ce in ce mai dure pentru companiile din domeniu, conditii a caror efecte sunt resimtite si de catre constructorul bavarez. Cu toate ca profitul BMW a crescut cu 14% in al treilea trimestru din 2012, iar perspectivele pana la sfarsitul anului sunt foarte bune.
Concurenta este din ce in ce mai dura, deoarece consumatorii sunt mult mai atenti la cheltuieli. De aceea companiile se intrec in oferte care sa-i atraga pe cei in cautarea unei masini noi, catre oferta lor. Vrand, nevrand, in aceasta cursa trebuie sa se inscrie si BMW daca vrea sa ramana o companie profitabila. Chiar daca se adreseaza unui public cu venituri peste medie, ofertele speciale sunt absolut necesare pentru a realiza o vanzare deoarece si aceasta categorie de public a devenit foarte sensibila la pret. Fiecare incearca sa obtina maximul de avantaje in urma investitiei facute, investitie care atunci cand este vorba de o masina BMW, nu este una neglijabila.
Desi producatorii auto de top din Germania erau considerati invulnerabili la criza de pe piata auto datorita cererii in crestere din China si SUA, acestia incep sa manifeste semne de slabiciune. Inaintea anuntului BMW, Mercedes avertiza ca veniturile generate de modelele sale de lux va scadea cu 800 milioane de Euro pana la sfarsitul acestui an.
BMW datoreaza rezultatele bune pietei din China, deschise la modelele sale mai sportive destinate unui public mai tanar, sau care doreste sa para tanar si energic.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro