Potrivit unui studiu realizat de CBI MARKET SURVEY, Romania are una dintre cele mai mari cresteri in vanzarea de rechizite si papetarie, situandu-se pe locul 18 in topul tarilor din Uniunea Europeana in acest domeniu. Cu toate acestea, Romania inregistreaza inca printre cele mai mici vanzari de rechizite scolare la nivel european, spun cercetatorii, fenomen inregistrat si in celelalte tari est-europene.
BILLA Romania vine in intampinarea dorintelor clientilor si a lansat deja catalogul cu produse de papetarie si rechizite scolare. Reprezentantii BILLA spun ca deja au aparut clienti interesati de oferte si ca vanzarile la raionul de papetarie au crescut simtitor de la sfarsitul lunii august.
Sabin Fane, Director de Marketing al BILLA Romania, apreciaza ca aceste cresteri vor continua si pe viitor. “Judecand dupa cifrele de vanzari inregistrate de magazinul nostru, se simte o cerere substantial sporita. Clientii incep sa caute tot mai multe produse de papetarie si rechizite de calitate, fiind interesati pe de o parte de pret, dar si de design sau de inovatia pe care produsul o aduce. Am lansat deja un intreg catalog cu produse care ii ajuta sa se pregateasca pentru scoala, toate la preturi promotionale, valabil in perioada 30.08-18.09. Multi dintre clientii nostri prefera pachetele care contin produse din toate categoriile, de obicei de la acelasi brand, iar in acest an am observat un interes deosebit pentru produsele personalizate, cu eroi de filme sau desene animate, care au foarte mare trecere la copii”.
In ceea ce priveste consumatorii romani, s-a constat cresterea nivelului de vanzari in perioada dinainte de inceperea anului scolar, precum si tendinta de fidelizare pentru un anumit brand. Alti factori luati in considerare de consumatorii romani sunt pretul si designul.
Studiul a aratat si faptul ca cel mai mare consum din categoria papetarie este generat de rechizitele scolare, desi numarul de elevi este intr-o usoara scadere. O mare parte a consumatorilor vizeaza produsele mai ieftine, iar aceasta tendinta se poate observa si la nivel european.
REWE International AG este liderul de piata in Austria pe sectorul de produse alimentare si de drogherie si unul dintre cei mai mari angajatori din tara. În anul 2010, cifra totala de afaceri a companiei, provenita atat din piata interna cat si de pe pietele internationale a fost de 11.84 miliarde de euro, avand peste 70.000 de angajati si aproximativ 3.600 de filiale.
Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activeaza in retail si turism. Grupul REWE este activ in 16 tari europene si a inregistrat in anul 2010 o cifra de afaceri de aproximativ 53 miliarde de euro.
REWE International AG are sediul central in Wiener Neudorf si opereaza in Austria retelele BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA si ADEG si detine numeroase branduri proprii. Compania este de asemene activa pe piata de turism din Austria, prin: ITS BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR Ihr Urlaub si PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG opereaza cu succes pe segmentul de supermarketuri in Italia si alte 7 tari din Europa Centrala si de Est: Bulgaria, Croatia, Republica Ceha, Romania, Rusia, Slovacia si Ucraina.
BILLA este prezenta pe piata din Romania din februarie 1999 cand a deschis primul supermarket din Bucuresti. În prezent, BILLA opereaza 55 de magazine in cele mai importante orase din Romania. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicata, preturile scazute si varietatea produselor. Compania detine brandul propriu Clever, unul dintre cele mai recunoscute si apreciate marci proprii din Romania. BILLA Romania este unul dintre cei mai importanti anagajatori din Romania si a creat pana in prezent peste 3.500 de locuri de munca in intreaga tara.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro