Potrivit Power 50 realizat de revista eGaming Review si EGRmagazine.com, lideri recunoscuti in domeniul afacerilor business-to-business de pariuri online, in 2010 Bet365 ocupa cea mai inalta pozitie in topul celor mai puternici operatori din domeniu.
Power 50 a fost realizat pentru prima data in anul 2004 si a inclus 25 de companii. In anii urmatori a fost recunoscut ca fiind topul celor mai puternici operatori de pariuri online stabilit dupa criterii ca: aria de acoperire, diversitatea serviciilor oferite, marimea companiei, marketing si influenta pe piata. Pentru anul 2010, cel mai mare si puternic operator a fost stabilit tot pe baza acestor criterii la care au mai fost adaugate situatia financiara inregistrata in ultimele 12 luni si analiza asupra strategiei si a termenele respectate. Cresterea mediului concurential, costul mare necesar pentru intrarea in aceasta piata si perioada de timp indelungata necesara pentru recuperarea investitiei, duc imediat la concluzia ca astazi cel mai important lucru este sa conduci o afacere de jocuri de noroc online profitabila, stabila, cu o eficienta dovedita.
Dupa ce Bwin a condus cativa ani la rand clasamentul in topul Power 50, bet365 care este o afacere de familie, preia locul intai in urma unor rezultate financiare extraordinare inregistrate in ultimele 12 luni. Produsele sale „in-pay” sunt considerate a fi cele mai bune din afacere; portofoliul sau se afla printre cele mai diversificate din industrie; prezenta la nivel global este incontestabila; are una dintre cele mai bune campanii de publicitate World Cup, daca nu chiar cea mai buna, fiind un punct de referinta important prin strategia de marketing adoptata in domeniul sportului si care a fost vizualizata practic de toti fanii sportului din intreaga lume; a inregistrat fara indoiala, cea mai buna marja de profit nu doar in jocurile online ci si in afacere.
Bet365 a urcat pe locul 1 dupa ce in anul 2009 ocupa pozitia a patra. Profitul operational inregistrat pana in luna martie 2010 este de 104 mil £ , veniturile de 358 mil £ iar suma totala pariata este de 5.4 mld £. A oferit cea mai buna strategie din domeniu, investind permanent in noi produse. Este prezent la nivel global. Prezenta accentuata in Asia contribuie la cresterea punctajului dar si la scaderea indicatorului de stabilitate in topul eGR.
In Romania, strategia si serviciile de marketing si publicitate pentru bet365.com sunt coordonate incepind din anul 2007 de catre agentia de publicitate Communique Media. In aceasta perioada, bet365 a reusit sa ajunga pe pozitia a doua in topul preferintelor pariorilor online din Romania, dupa agentia de pariuri online Bwin. Obiectivul Communique Media pentru anul 2011 este de a pozitiona bet365 pe locul intai.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro