Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continua expansiunea in segmentul mixurilor de bere fara alcool si lanseaza Fresh 0.0 Rodie si Grapefruit Roz. Este deja al cincilea sortiment al brand-ului pe care compania il produce in fabrica din Ploiesti.
„Consumatorul roman a inceput sa caute gusturi diferite, motiv pentru care Fresh 0.0 vine in intampinarea acestuia cu o noua aroma, Rodie si Grapefruit Roz, ce reprezinta totodata un element important din strategia noastra referitoare la segmentul de mixuri de bere fara alcool. Este o piata intr-o continua crestere in ultimii trei ani, motiv pentru care avem incredere ca noul Fresh 0.0 va avea succes, iar aceasta lansare confirma extinderea portofoliului de produse non-alcoolice”, a punctat Victor Teiosanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Segmentul berilor fara alcool include si mixurile de bere, iar portofoliul Bergenbier S.A. contine, in prezent, pe langa noul sortiment, si aromele Fresh 0.0. Mar si Para, Lamaie si Portocala, Zmeura si Afine.
„Vizibilitatea brand-ului Fresh 0.0 creste constant, de la an la an, mai ales pentru ca urmarim, prin planurile de marketing, sa ne aliniem cu trendurile pietei si sa satisfacem dorintele consumatorilor. Anul acesta, alegem calea optimismului cu noua aroma si aducem nuante de roz in pahar si gusturi curajoase, nu foarte dulci, de rodie si grapefruit, prin care sa cucerim asteptarile pietei”, adauga Virginia Radu, Senior Brand Manager Premium Brands.
Noua aroma Rodie si Grapefruit Roz are un continut scazut caloric, nu contine conservanti si coloranti artificiali, iar campania integrata de marketing este centrata pe un stil de viata pozitiv, care sa-i ofere consumatorului inspiratia de care are nevoie zi de zi.
„Un pilon extrem de important care faciliteaza dezvoltarea holistica a portofoliului nostru de produse 0.0% alcool il reprezinta vizibilitatea in magazinele si locatiile HoReCa partenere, iar lansarea unei noi arome Fresh 0.0 este inca un pas in directia adresarii unor misiuni specifice de cumparare, precum si a unor ocazii variate de consum, pe tot parcursul zilei. Avem toata increderea in reusitele noii arome si promitem activari relevante si surprinzatoare pentru consumatori”, completeaza Cristina Botgros, Commercial Excellence Director.
Sortimentul Fresh 0.0 Rodie si Grapefruit Roz este deja disponibil in toata Romania in magazinele off-trade si on-trade, in doze de aluminiu de 0,5l si sticle de 0,33l.
Articol furnizat de KomuniK - Comunicate de presa
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro