Bergenbier a revolutionat domeniul publicitatii romanesti. Cu ocazia inaugurarii noului stadion din Ploiesti, a fost filmata si transmisa live noua reclama a brandului de bere Bergenbier.
Inaugurarea noului stadion din Ploiesti a fost marcata printr-un spectacol unic din care nu au lipsit fotbalul, muzica de calitate si momente exceptionale, unice. Bergenbier impreuna cu agentia Fuse (divizia speciala de comunicare prin continut a grupului Omnicom) au transformat insa evenimentul intr-unul cu adevarat memorabil, prin transmiterea primei reclame live realizata vreodata. Incepand cu ora 20.00, timp de 90 de secunde, 15.000 de spectatori au fluturat steaguri si au cantat Libiamo (S bem!) Traviata de Giuseppe Verdi, alaturi de tenorul Vlad Mirita si soprana Irina Iordachescu, devenind astfel protagonistii spotului live.
Acesta a fost transmis simultan la doua statii TV PRO TV si Sport.ro, pe mai multe site-uri de internet precum si pe mobil live m.sport.ro. Milioane de romani au fost astfel martori ai momentului Bergenbier, asistand la o premiera in domeniul publicitatii romanesti.
"Ne-am dorit sa felicitam in stilul nostru orasul Ploiesti pentru inaugurarea noului stadion, asa ca am creat un moment unic in care am implicat atat spectatorii, cat si pe cei care ne urmareau live la TV, pe internet sau pe mobil. Sunt bucuros ca in acest an marcat de atatea inovatii - relansarea Noroc, lansarea Bergenbier Nefiltrata din Grau, Bergenbier Fresh si Staropramen - am reusit o inovatie majora in domeniul publicitatii: prima reclama live realizata vreodata in Romania, si nu numai", spune Tiberiu Mercurian, Director de Marketing Bergenbier S.A.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro