Bergenbier a redevenit locul 1 in topul marcilor de bere din Romania dupa campania "Prietenii stiu de ce", in urma unui clasament realizat de compania de consultanta Bradient in luna decembrie a anului trecut, potrivit unui comunicat de presa. In analiza, autorii au luat in calcul 16 criterii, printre care evolutia vanzarilor in anul 2005, cifra de afaceri a brandului, notorietatea si forta elementelor de brand equity. Din studiu a reiesit ca Bergenbier este cel mai valoros brand romanesc de bere si ocupa locul 20 in topul celor mai valoroase branduri din tara.
Bergenbier este comercializata de compania Interbrew Romania, unul dintre cei mai activi producatori de bere de pe piata romaneasca, detinand in industria berii pozitia a treia, cu o cota de piata de 21,5 la suta la finalul anului 2005, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.
Intrebrew comercializeaza si marcile Stella Artois, Beck's, Lowenbrau si Noroc.
Dupa primele noua luni, rezultatele InBev arata o crestere organica de 4,6 la suta fata de anul precedent. Europa Centrala si de Est continua sa fie unul dintre motoarele de crestere pentru InBev, cele 14,8 procente castigate in zona fiind datorate, in principal, rezultatelor bune obtinute in Romania (31,6 la suta), Rusia (16,2 la suta) si Ucraina (22,5 la suta).
Sursa: ROMPRES
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro