Campania «Open your eyes» realizată pentru Centrul Oftalmologic Oculus şi proiectul« Spirit » , un emoţionant demers cinematografic pentru recâştigarea încrederii în români şi în România, produs de compania Claris Films, sunt cele 2 proiecte propuse de BDR în competiţia pentru Sabre şi selectate în finală, la categoriile Health Providers şi respectiv Educational and Cultural Institutions. La fiecare secţiune din concurs, Sabre promovează în finală aproximativ 5 proiecte din miile de proiecte transmise din diverse ţări.
“PerformanÅ£a BDR Associates este cu atât mai semnificativă pentru noi, întrucât reintrăm în această competiÅ£ie strânsă, după o pauză de câţiva ani în care lipsa de timp nu ne-a permis să Å£inem termenele în care trebuiau transmise proiecte ÅŸi sperăm într-o recunoaÅŸtere finală, având în vedere că am adus primul Sabre PR-ului românesc în 2006 , urcând pe cel mai înalt podium cu Marele Premiu SABRE pentru Cel mai bun proiect din Estul Europei ÅŸi menÅ£iunea de excelenţă la categoria Cel mai bun proiect de PR pentru relaÅ£ii comunitareâ€, a declarat Catalina Stan, Presedinte ÅŸi CEO , BDR Associates
Cele două proiecte ale BDR Associates se alătură altor 9 proiecte finaliste în reţeaua Hill & Knowlton, cea mare companie de consultanţă în PR şi PA din lume.
SABRE Awards (Superior Achievement in Branding and Reputation) este cea mai cunoscută competiÅ£ie la nivel mondial din industria de comunicare, organizată în fiecare an de către prestigioasa publicaÅ£ie americană „The Holmes Reportâ€.
Câştigătorii ediÅ£iei 2011 vor urca pe podiumul laureaÅ£ilor pe 18 mai, ... » citeste tot comunicatul pe LivePR.ro - BDR Associates este dublu finalistă la SABRE Awards ...
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro