BCR simplifica tranzactiile prin telefon - Alo 24 Banking BCR

Banca Comerciala Romana (BCR) continua dezvoltarea serviciului de banking prin telefon. Pentru simplificarea tranzactiilor prin telefon, clientii pot acum sa salveze sabloane cu datele aferente platilor efectuate frecvent prin Alo 24 Banking BCR.

Utilizand un sablon personal, orice plata realizata prin telefon este mai simpla deoarece clientul platitor nu mai are grija datelor pe care trebuie sa le inscrie in ordinul de plata. Informatiile repetitive raman salvate in aplicatie, clientul poate sa utilizeze un nume reprezentativ pentru fiecare sablon si il poate utiliza pentru urmatoarele plati similare.

 

”Alo 24 Banking BCR este un serviciu de banca la distanta simplu si rapid, care poate fi folosit la orice ora, din orice loc – de exemplu, daca esti seara la o terasa cu prietenii si iti amintesti ca ai uitat sa platesti o factura, o poti face instant, de pe telefonul mobil. Clientii care au deja token, trebuie doar sa sune la 0800.801.BCR, unde consilierii nostri le vor oferi toate informatiile necesare pentru activare”, a declarat Madalina Voinea, sef departament Contact Center din cadrul Directiei Managementul Canalelor Retail.

Clientii care utilizeaza Alo 24 Banking BCR pentru plata facturilor au fost repede atrasi de noua functionalitate, in prima luna de la lansare fiind salvate peste 5.000 de saboane personale.

 

“Dezvoltarea acestei optiuni a venit in urma sugestiilor primite de la clientiSalvarea sabloanelor personale nu implica niciun cost pentru utilizatori” a incheiat Madalina Voinea

Salvarea sabloanelor personale la telefon continua seria dezvoltarilor pentru Alo 24 Banking BCR care s-au reflectat in cresterea numarului de plati initiate prin telefon. Fiind in continua crestere, serviciul Alo 24 Banking BCR a inregistrat cu peste 80% mai multe plati in primul semestru al anului 2011 comparativ cu al doilea semestru din 2010. Printre cele mai apreciate lansari se numara posibilitatea deschiderii depozitelor la termen cu bonus de dobanda de 0,25 p.p. fata de nivelul standard sau promotional din oferta valabila la ghiseele bancii - din noiembrie 2010 valoarea medie lunara a sumelor atrase prin Alo 24 Banking BCR a crescut de 14 ori iar sumele depuse per depozit au crescut cu peste 150%.

 

Alo 24 Banking BCR este disponibil 24/7 apeland gratuit 0800.801.BCR, iar principalele operatiuni care pot fi efectuate prin acest serviciu sunt: Plati intra si interbancare in lei si valuta; Schimb valutar; Operatiuni cu depozite; Deschideri de cont curent; Emitere de card de debit; Informatii despre conturile detinute la BCR si despre cardurile de credit.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, managementului activelor, pensiilor private, a bancilor de locuinte si a serviciilor bancare prin telefonul mobil. BCR este banca Nr.1 in Romania dupa valoarea activelor (peste 16 mld EUR), banca Nr.1 dupa numarul de clienti si banca Nr.1 pe segmentele de economisire si creditare. BCR este cel mai valoros brand financiar din Romania, dupa gradul de incredere al clientilor si dupa numarul celor pentru care BCR este principala institutie cu care fac banking.

 

BCR ofera gama completa de produse si servicii financiare prin intermediul unei retele de 48 de centre de afaceri dedicate companiilor si 668 de unitati retail localizate in majoritatea oraselor din intreaga tara cu peste 10.000 de locuitori. BCR este banca Nr.1 din Romania pe piata cardurilor si a tranzactiilor bancare, clientii BCR avand la dispozitie cea mai mare retea nationala de ATM - peste 2.000 de bancomate si POS - peste 18.000 de terminale pentru plata cu cardul la comercianti, precum si servicii complete de Internet banking, phone-banking si e-commerce.

 

Erste Group este unul dintre principalii furnizori de servicii financiare din Europa Centrala si de Est. Mai mult de 50.000 de angajati deservesc peste 17,4 milioane de clienti in cadrul a 3.200 de filiale din 8 tari (Austria, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina). La 31 decembrie 2010, Erste Group detinea active totale in valoare de 205,9 miliarde EUR, inregistrand un profit net de 1.015,4 milioane EUR si un raport cost/venituri de 48,9 %. 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro