Banca Comerciala Romana (BCR) impreuna cu Transfond au incheiat un parteneriat cu Cheque Dejeuner pentru emiterea facturilor electronice. Cheque Dejeuner este a doua companie din industria tichetelor de masa care se inroleaza in serviciul e-Factur@ pus la dispozitie de Transfond prin intermediul BCR.
Serviciul de facturare electronica asigura atat emiterea facturilor cat si arhivarea si, respectiv, livrarea/transmiterea acestora integral in mediu electronic, inlocuind procesul similar desfasurat pe suport hartie.
e-Factur@ se bazeaza pe o aplicatie unica securizata, la care se pot conecta atat emitentii de facturi, cat si destinatarii acestora. Documentele arhivate au valoare de document justificativ din punct de vedere legal, nefiind necesara tiparirea si pastrarea acestora pe suport hartie.
Serviciul e-Factur@ completeaza strategia companiilor de optimizarea costurilor, asigurand pe de o parte automatizarea procesului de facturare si pe de alta parte, reconcilierea creantelor si diminuarea costurilor aferente procesului de facturare.
“BCR claseaza serviciul e-Factur@ in gama produselor cu valoare adaugata oferite clientilor corporate, pozitionand banca intr-o noua etapa in relatia cu clientul. BCR are in plan si dezvoltarea optiunii de transmitere a facturii electronice prin intermediul serviciului internet banking catre destinatarii finali”, a declarat Valentin Florin Galatanu, directorul executiv al Directiei Tranzactii Bancare din cadrul BCR.
„Consideram e-Factur@ un serviciu complet care ne va permite eficientizarea costurilor si timpului aferent procesului de facturare, un mai bun control si fluidizarea fluxului operational.De asemenea, la randul nostru vom oferi partenerilor un acces mai rapid si mai sigur la facturi si avantajul ca pot oricand consulta facturile arhivate. Avem convingerea ca acest sistem va fi adoptat rapid de catre clientii si afiliatii nostri“, declara Elena Pap director general Cheque Déjeuner.
Proiectul de dezvoltare a unor servicii de facturare electronica a fost realizat in stransa legatura si cu respectarea prevederilor SEPA, care mentioneaza facturarea electronica pe primul loc in cadrul Serviciilor optionale suplimentare AOS (Aditional Optional Services), urmata de reconcilierea electronica a facturilor astfel emise, cu platile electronice aferente. Dezvoltarea serviciului s-a facut cu luarea in considerare a tuturor cerintelor pietei locale, in conformitate cu prevederile legislative relevante (Codul Fiscal, Legea Semnaturii Electronice, Legea Arhivarii Documentelor in Format Electronic, Legea Contabilitatii)”, a declarat Razvan Faer, Seful Departamentului Strategie si Marketing din Transfond.
Sistemul central al aplicatiei este administrat in totalitate de catre TRANSFOND, atat tehnic cat si functional, astfel incat clientii sa isi poata concentra/directiona eforturile catre alte zone de business.
Avantajele imediate ale adoptarii modelului propus sunt atat costurile reduse cat si optimizarea proceselor interne, in conditiile unei infrastructuri tehnologice performante si in ale unor economii de scara considerabile. Aplicatia de facturare electronica e-Factur@ este parametrizata pentru a procesa un volum de facturi cuprins intre 50 si 500 de mii zilnic, scalabil nelimitat.
Parteneriatul dintre BCR si TRANSFOND in ceea ce priveste serviciul e-Factur@ continua astfel cea de-a treia directie de dezvoltare in domeniul serviciilor financiare bazate pe infrastructura tehnologica, pe langa serviciile de plati interbancare si linia de urgenta pentru carduri pierdute/furate (serviciul LUC).
Pe langa Cheque Déjeuner, BCR mai are semnate astfel de parteneriate cu inca doua companii – EDENRED si MegaConstruct.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro