Bayern Munchen devine cel mai valoros brand sportiv

Dupa ce a castigat Liga Campionilor, Bayern Munchen isi intareste statul pe scena fotbalului mondial, iar brandul echipei devine cel mai valoros brand din sportul mondial, devansandu-i astfel pe cei de la Manchester United.

Valoarea marcii clubului german a crescut cu 9% in cursul anului trecut si a culminat dupa ce Bayern i-au invins pe cei de la Borussia Dortmund in finala Ligii Campionilor disputata saptamana trecuta. In aceeasi perioada valoarea marcii Manchester United a scazut cu 2% datorita parasirii timpurii a ligii Campionilor si a retragerii antrenorului legendar Sir Alex Ferguson.

Manchester United valoreaza acum 837 milioane USD, urmata de Real Madrid cu 621 milioane USD si de FC Barcelona, cu 572 milioane USD. Dortmund, finalista din acest an este pe pozitia a zecea cu o valoare de 260 milioane USD.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro