Batalia pentru clienti continua. Cand si una pentru fidelizare?

6 aprilie 2008

A face totul pentru a castiga clienti pare a fi deviza anului bancar. Mai toate bancile au anuntat cresteri pe segmentul clienti prin diverse metode. Ultima banca care anunta cresteri importante de pana la 50% este ING Bank Romania. Banca mizeaza pe extinderea reţelei şi a portofoliului de produse, potrivit directorului de retail banking al instituţiei de credit, Albert Roggemans. "Pentru 2008 mizăm pe o creştere cu 50% a numărului de clienţi din rândul persoanelor fizice, creştere susţinută prin extinderea reţelei şi a portofoliului de produse. Este motivul pentru care am decis o nouă majorare a dobânzii pentru ING Card Cont?ROL, la 7,5%. Am inregistrat deja o creştere a dobânzii la contul curent cu 1,2% în ultimele două luni şi cu siguranţă nu ne vom opri aici", a declarat, într-un comunicat, Albert Roggemans.
           

Potrivit obiectivelor strategice ale băncii, prezentate anterior, la finele lui 2010, ING va avea un milion de clienţi retail, faţă de 750.000 programaţi pentru finele lui 2008.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro