Baneasa Investments a obtinut trofeul Business SuperBrands 2007

10 decembrie 2007

Băneasa Investments, dezvoltatorul Proiectului Băneasa, a obţinut unul dintre trofeele Business SuperBrands în cadrul evenimentului SuperBrands Tribute organizat pe data de 5 decembrie la Crowne Plaza de către SUPERBRANDS România. Premiul obţinut reprezintă confirmarea valorii unui brand autohton care s-a impus încă din anul 2005 prin strategie şi forţă creativă.  46 de branduri autohtone şi internaţionale au fost premiate în cadrul SuperBrands Tribute Event organizat la Crowne Plaza luna aceasta. Băneasa Investments, o companie cu capital românesc special înfiinţată pentru dezvoltarea celui mai amplu proiect de dezvoltare urbana integrata din Sud-Estul Europei, Proiectul Băneasa, a obţinut in cadrul evenimentului din acest an, trofeul Business SuperBrands, una dintre inaltele aprecieri. Trofeul obţinut este rezultatul unei cercetări aprofundate, care consolidează statutul de Business Superbrand al Băneasa Investments şi care dezvăluie strategia folosită de companie pentru a atinge succesul cu Proiectul Băneasa. Metodologia aplicată a constat într-o serie de interviuri detaliate cu persoane din top managementul companiei cu scopul de a identifica promotorii superbrandului Băneasa Investments.

 

“Trofeul este un beneficiu pentru noi dar şi un mare câştig pentru imaginea pieţei imobiliare din România. Pentru că SuperBrands România Programme identifică şi recompensează excelenţa în bussines şi in branding, reprezintă un ghid de referinţă pentru potenţialii investitori şi parteneri” a declarat Dl. Michael Lloyd Principal & Managing Partner al Proiectului Băneasa. “Credem că evenimentele de genul SuperBrands Tribute, in care companii ca Băneasa Investments primesc confirmarea valorii lor pe piaţă, vor mari încrederea şi vor stimula investiţiile pe piaţă românească, unde prezenţa acestora este vitală” a adăugat Dl. Michael Lloyd.

 
 

Proiectul Băneasa este o dezvoltare de 221 de ha de tip greenfield, reprezentând aproximativ 1% din suprafaţa Bucureştiului care cuprinde o zonă rezidenţială deschisă şi aerisită, Băneasa Rezidenţial, respectiv 60% din suprafaţa totală a Proiectului Băneasa, un parc de afaceri cu „clădiri inteligente”, Băneasa Business&Technology Park, viitorul Business District al Bucureştiului, Zona Comercială Băneasa care integrează în cei 450.000 mp construiţi şi „Cel mai aşteptat fashion Mall” din România, Băneasa Shopping City, pe o suprafaţă de 85.000 mp construiţi.

 

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro