Asociația de Dezvoltare Intercomunitara Apa Canal Timiș, în calitate de autoritate publică tutelară, asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, anunță începerea procesului de recrutare și selecție pentru 1 post vacant de membru în Consiliul de Administratie al Societății AQUATIM S.A

12 august 2025

Asociația de Dezvoltare Intercomunitara Apa Canal Timiș, în calitate de autoritate publică tutelară, asistata de expert independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, anunță începerea procesului de recrutare și selecție pentru 1 post vacant de membru în Consiliul de Administratie al Societății AQUATIM S.A.

Etapele de desfășurare a procesului de recrutare și selecție sunt:
1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
2. Evaluarea finală a candidaților selectați în lista scurtă. Interviul.
Condițiile generale ale procesului de selecție prealabilă sunt:
 studii superioare finalizate cel puțin cu diplomă de licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al respectivei întreprinderi publice de minimum 7 ani.
 membrii consiliului de administrație sunt persoane fizice sau juridice, cu experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-au administrat sau condus.
 în mod obligatoriu, în selecția candidaților se va avea în vedere evitarea situațiilor de conflict de interese sau incompatibilități;
 majoritatea membrilor consiliului de administrație este formată din administratori neexecutivi și independenți, în sensul art. 138 alin. 2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
 mandatul postului vacant de administrator este stabilit prin actul constitutiv, neputând depăși mandatul actualului consiliu de administrație;
 o persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în societăți sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
 membrii consiliului de administrație sunt persoane fizice sau juridice, cu experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-au administrat sau condus.
 nu este funcționar public sau personal al autorității publice tutelare sau al altor instituții sau autorități publice;
 selecția se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal și transparenței;
 candidații care vor fi selectați pentru a fi înscriși pe lista scurtă vor fi ulterior înștiințați să depună o declarație de intenție realizată conform scrisorii de așteptări.

Condițiile generale de participare sunt:
 studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă;
 experienta relevanta de conducere / administrare a unor intreprinderi / societati;
 cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiția să aibă domiciliul în România;
 capacitate deplină de exercițiu;
 stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
 să nu fie destituit/ă dintr-o funcție publică, sa nu ii fi fost revocat contractul de mandat sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
 nu au înscrieri în cazierul judiciar;
 nu au înscrieri în cazierul fiscal;
 nu se afla in conflict de interese care sa il/o faca incompatibil/a cu exercitarea functiei de membru in Consiliul de Administratie al Societatii AQUATIM SA
 nu se afla într-una din situațiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011
Criteriile minime de selectie sunt:
 cunostinte despre obiectul de activitate al Societatii, cunoasterea proceselor tehnologice si operationale, cunoasterea pietei in care actioneaza Societatea
 gandire strategica si previziuni
 finante si contabilitate
 managementul proiectelor
 tehnologia informatiei
 legislatie
 cunostinte de guvernanta corporativa a intreprinderii publice
 competente sociale si personale: luarea deciziilor, relatii interpersonale, negociere, capacitate de analiza si sinteza
 participarea in organizatii profesionale nationale si internationale relevante pentru obiectul de activitate
 trăsături: reputatie, integritate, independenta, abilitati de comunicare interpersonala

Criteriile de evaluare / selecție finală a candidaților – INTERVIU:
1. Dosarul de candidatură.
2. Matricea profilului de candidat.
3. Declarația de intenție a candidatului

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:
 copia actului de identitate;
 copia diplomelor de studii;
 curriculum vitae;
 extras Revisal / copie carnet de munca / copie contracte de mandat / adeverințe care atesta experiența profesionala;
 cazierul judiciar / declarație pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
 cazier fiscal / declarație pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
 adeverința medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declarație pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
 declarație pe proprie răspundere privind statutul de “independent” conform formular nr. 4;
 declarație pe proprie răspundere că datele cuprinse in dosarul de candidatura corespund experienței profesionale conform formular nr.5
 declarație pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de administrație ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit conform formular nr. 6;
 declarație de consimțământ prin care candidatul își exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare și selecție conform formular nr. 7;
 declarație pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situația unui conflict de interese conform formular nr. 8;
 declarație pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situațiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracțiune legată de conduita profesională conform formular nr. 9.
 Declarație privind atragerea răspunderii in cazul falimentului / insolventei societăților administrate sau conduse conform formular nr. 10.
* Candidații incluși pe lista scurtă urmează să-și completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal și adeverință medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.
Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.
Documentele necesare în procesul de recrutare / selecție și formularele de declarații se regăsesc pe pagina de internet a Asociației de Dezvoltare Intercomunitara Apa Canal Timiș (www.apacanaltimis.ro ) și pe pagina de internet a Societății AQUATIM S.A. (www.aquatim.ro)

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 12.09.2025, ora 12:00 la registratura Asociației Apa Canal Timiș, Str. Victor Babeș Nr. 21 - demisol, Timișoara, Județul Timiș în dosar plic închis și sigilat, unde va primi un număr de înregistrare și data certă a depunerii. Dosarul va avea menționat “Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al Societății AQUATIM S.A”, precum numele și prenumele candidatului.
Obligatoriu o copie a dosarului va fi transmisă pe adresa expertului independent, respectiv [email protected].
Plicurile ajunse după data și ora menționată nu vor fi luate în considerare.
Candidații declarați admiși la etapa de selecție a dosarelor și care se regăsesc pe Lista scurtă, vor fi evaluați în cadrul interviului, ora și locul desfășurării acestuia urmând a le fi anunțate personal prin intermediul poștei electronice.
Relații suplimentare se pot obține la expertul independent S.C. FOX MANAGEMENT CONSULTANTS S.R.L. la telefon 0799-358.582.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro