Producatorii de bere se alatura tendintei de migratie catre pietele asiatice datorita cresterii sustinute pe care aceste o inregistreaza. Un exemplu clar este producatorul danez Carlsberg care a a exploatat potentialul pietelor orientale, reusind sa genereze o crestere semnificativa a profitului.
Vanzarile Carlsberg in Asia au crescut cu 13%, ajungand sa reprezinte 20% din vanzarile globale ale grupului care mai include marcile Tuborg, Kronenbuourg, Baltika si Holsten Pilsner.
Carlsberg este al patrulea producator mondial de bere, iar in ultima perioada s-a concentrat pe o strategie de dezvoltare in zona Asiei pentru a reusi sa amortizeze pierderile pe care le sufera in Europa datorita situatiei economice care a determinat o scadere foarte mare a puterii de cumparare a consumatorilor.
Desi statisticile arata o incetinire a ritmului cresterii economice in Asia, conducerea companiei daneze ramane optimista, asteptandu-se in 2013 la o situatie cel putin similara cu cea de anul trecut.
Cele mai bune piete pentru Carlsberg au fost Vietnam, Cambodgia si India.
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro