Anul trecut a fost unul dificil pentru industria electrocasnicelor din Europa, oamenii fiind mai prudenţi când vine vorba de achiziţii de valoare mare, într-o perioadă marcată de inflaţie ridicată şi de bani mai scumpi. Pentru că produsele de bază, cele care alcătuiesc coşul zilnic de cumpărături, s-au scumpit cel mai mult, consumatorii de pretutindeni în Europa au trebuit să se adapteze la noua realitate. Conflictele şi tensiunile geopolitice din varii colţuri de lume au avut şi ele impactul lor.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Arctic: Anul trecut a fost provocator pentru industria electrocasnicelor din Europa. Local, a fost dificil, atât pentru companii, cât şi pentru populaţie. Electrocasnicele realizate local pleacă către 80 de ţări din lume, circa 84% din producţie având drept destinaţie exportul".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro