Aplicaţia Munch a start-up-ului din Ungaria care vrea să combată risipa alimentară a avut peste 5.000 de descărcări în prima lună de la lansarea în România

24 aprilie 2024

Munch, aplicaţia mobilă dezvoltată de start-up-ul din Ungaria cu acelaşi nume care şi-a propus să combată risipa alimentară, a înregistrat în prima lună de la lansarea pe piaţa din România peste 5.000 de descărcări, aplicaţia fiind disponibilă momentan doar în Bucureşti. Utilizatorii au posibilitatea de a cumpăra produse alimentare reduse cu circa 50%-70% din 105 de locaţii ale celor 78 de parteneri actuali ai start-up-ului din Capitală.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Aplicaţia Munch a start-up-ului din Ungaria care vrea să combată risipa alimentară a avut peste 5.000 de descărcări în prima lună de la lansarea în România".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro