Românii cu apetit ridicat pentru piese exclusiviste au lăsat anul trecut în magazinele de specialitate aproape 230 de milioane de lei (circa 51 de milioane de euro) pe ceasuri şi bijuterii de lux, statisticile disponibile arătând că în 2016 cererea pentru astfel de obiecte ar putea creşte uşor, cu 1,5%. În total, în România s-au vândut în 2015 ceasuri şi bijuterii de circa 1 mld. lei, cifră care reprezintă afacerile cumulate ale jucătorilor din domeniul de profil, ceea ce înseamnă că una din cinci achiziţii poate fi integrată în categoria de lux a pieţei.
Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Apetitul premium este în creştere. Românii preferă bijuteriile Cartier şi ceasurile Omega sau Casio şi au lăsat pe piese de lux circa 50 mil. euro anul trecut".
Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro