Apetit pentru shopping la mall. Vânzările magazinelor din mallurile NEPI au crescut cu 14,3% în România faţă de sub 5% în Ungaria şi Polonia

29 august 2019

Retailerii prezenţi în centrele comerciale dezvoltate de fondul de investiţii NEPI Rockcastle în România şi-au majorat vânzările cu 14,3% în primele şase luni din 2019 versus aceeaşi perioadă din 2018. Ritmul este de două ori mai alert decât cel al consumului privat în ansamblul său, al cărui avans anual a fost de 6,8% în S1, potrivit datelor comunicate de Institutul Naţional de Statistică.

Acest articol publicat in categoria "Revista Presei" poate fi citit integral in "Ziarul Financiar".
Click aici pentru vizualiza articolul integral articolul - "Apetit pentru shopping la mall. Vânzările magazinelor din mallurile NEPI au crescut cu 14,3% în România faţă de sub 5% în Ungaria şi Polonia".

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro