Anunturile de pe Facebook devin mai inteligente

20 februarie 2015

Marti, reteaua de socializare Facebook a anuntat lansarea Product Ads, un set de instrumente care permite targetarea mult mai eficienta a celor peste 1.4 miliarde de utilizatori.

Utilizand Product Ads, companiile care incarca pe Facebook cataloage de produse pot crea manual campanii publicitare. Mai mult, Facebook creaza in mod automat campanii si alege utilizatorii tinta carora le va fi afisat un anunt, in functie de interesele utilizatorului, de locatia generala si daca au fost accesat deja aplicatia sau site-ul companiei care afiseaza anuntul.

O premiera pentru Facebook este faptul ca acum, companiile pot crea anunturi care sa promoveze mai multe produse in acelasi timp. Anunturile care cu putin timp in urma erau statice, acum anunturile sunt sub forma unui carusel digital de continut, cu pana la cinci produse care apar prin rotatie

Product Ads poate fi foarte folositor pentru companiile cu stocuri foarte mari de produse: lanturi de mobilier, francize de imbracaminte si multe altele. Aceste anunturi care cuprind mai multe produse cresc sansele ca utilizatorii sa gaseasca produsele pe care le cauta. De asemenea, este un potential castig si pentru Facebook, care obtine majoritatea veniturilor tot mai mari provenite din reclamele afisate pe desktop si telefonul mobil.

Sursa: Mashable / Foto: Ad Week

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro