Anunț recrutare și selecție poziție Director General al Societății SERVICII DE GOSPODĂRIRE URBANĂ PLOIEȘTI SRL

12 aprilie 2024

Societatea Comercială SERVICII DE GOSPODĂRIRE URBANĂ PLOIEȘTI SRL asistată de expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL  anunță începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru poziția de Director General al Societăţii. Acest proces de recrutare și selecție se derulează în conformitate cu prevederile OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu completările și modificările ulterioare, aprobată prin Legea nr. 187/2023 și Hotărârea nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanţa de urgenţă nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă a dosarelor de candidatură și alcătuirea listei lungi.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor și întocmirea listei scurte. Interviul.

Condițiile generale minime obligatorii care vor fi îndeplinite pentru funcția de Director general sunt următoarele:

  1. Studii superioare absolvite in domeniul stiintelor economice / ingineresti / juridice;
  2. Cunoașterea limbii române (scris și vorbit) și cetățenia română sau cetățenia altor state UE, cu condiția să aibă domiciliul în România;
  3. Minim 10 ani vechime in munca;
  4. Experiență relevantă în consultanță în management sau în activitatea de conducere a unor autorități publice, întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat;
  5. Capacitate deplină de exercițiu;
  6. Stare de sănătate corespunzatoare funcției pentru care candidează atestată pe baza de documente medicale;
  7. Să nu aibă înscrieri în cazierul fiscal și judiciar;
  8. Să nu fie incompatibil cu ocuparea postului respectiv, potrivit legii;
  9. Să nu fi fost destituit dintr-o funcţie publică, sa nu ii fi fost revocat contractul de mandat sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  10. Să nu fi fost condamnat pentru gestiune frauduloasă, abuz de încredere, fals, uz de fals, înşelăciune, delapidare, mărturie mincinoasă, dare sau luare de mită, pentru infracţiunile prevăzute de Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea si sancţionarea spălării banilor, precum si pentru instituirea unor masuri de prevenire si combatere a finanţării actelor de terorism, cu modificările si completările ulterioare, pentru infracţiunile prevăzute la art. 143-145 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei, cu modificările si completările ulterioare.

Condiții specifice:

  1. Studii superioare absolvite in domeniul stiintelor economice / ingineresti / juridice;
  2. Experiență relevantă în consultanță în management sau în activitatea de conducere a unor autorități publice, întreprinderi publice ori societăți din sectorul privat;
  3. Experiență în îmbunătățirea performanței societăților / departamentelor / organizațiilor pe care le-a administrat sau condus;
  4. Experiență în domeniile care privesc activitatea societății și anticipează provocările societății în anii următori;
  5. Cunoaşterea legislaţiei privind societăţile comerciale şi a ordonanţei privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice (Legea nr. 31/1990, O.U.G. nr. 109/2011, HG 639/2023, etc.).

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

  1. Dosarul de candidatură
  2. Matricea profilului de candidat
  3. Declaraţia de intenţie a candidatului

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae;
  • documente/adeverință în original din care rezultă experiența în administrarea /managementul unor societăți comerciale, inclusiv din sectorul privat.
  • copie carnet de muncă și extras revisal sau adeverință după caz.
  • cazierul judiciar;
  • cazier fiscal;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare;
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 1;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 2;
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr.3.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Societăţii SERVICII DE GOSPODĂRIRE URBANĂ PLOIEȘTI SRL www.sguploiesti.ro

Dosarul de candidatură se va depune până la data de 13.05.2024, ora 12.00, la Registratura Societății SERVICII DE GOSPODĂRIRE URBANĂ PLOIEȘTI SRL , Str. Valeni, Nr. 44, Etaj 1-2, municipiul Ploiești, judetul Prahova , în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de Director General al Societății SERVICII DE GOSPODĂRIRE URBANĂ PLOIEȘTI SRL , precum și numele şi prenumele candidatului.  Obligatoriu dosarul va fi depus și în format electronic pe adresa expertului independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS, [email protected] Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare. Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă, vor fi evaluaţi în cadrul interviului. Candidații vor fi anunţati personal prin intermediul postei electronice si telefonic cu privire la ora şi locul interviului. Relaţii suplimentare se pot obţine și expertul independent la telefon: 0799358582.

Alte articole

Ooni Koda
© Copyright 2024 BaniSiAfaceri

Web Design by Dow Media | Gazduire Web by SpeedHost.ro